Gå til innhold

Å "bergta" en kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere kvinner når dere sier at dere ser etter en mann som kan "bergta" dere?

Anonymous poster hash: 72145...ab8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære, det finnes like mange svar på det som det finnes kvinner i verden:P Kvinner er, surprise, surprise, individer og liker ulike ting.

Anonymous poster hash: 2d36d...fc4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, men hva betyr det å bergta? Menn liker jo også forskjellige ting, men når de sier at de vil knulle, ja så mener de nettopp det.

Anonymous poster hash: 61dcc...72f
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke like mange svar på hva det vil si å knulle som det finnes menn, og da må man også forvente å få et klart svar på hva det vil si å bergta :)

Anonymous poster hash: 61dcc...72f
Skrevet

Hva enn som trengs for å vekke følelser og begjær i kvinnen.

Jeg vil tippe at en stram og ordentlig kar, med god moral og ryggrad skulle gjøre susen.

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr å ta en dame og pule henne opp langs en fjellskrent så klart!

Anonymous poster hash: 5d059...894

AnonymBruker
Skrevet

Bergta er ikke noe ord jeg assosierer med noe en mann burde gjøre for å tiltrekke eller tekke meg.

Anonymous poster hash: 9f8a5...ca2
Skrevet

å bergta er slik som huldra og trollene dreiv med før i tida, før elektrisiteten kom og de rømte bort fra vår verden.

de lokket mennesker inn i fjellene hjelp av tankekraft og lureri, og disse menneskene måtte bo i berget sammen med de underjordiske til evig tid. om de ikke ble spist eller noe da.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at de har lest for meget kiosklitteratur.

Anonymous poster hash: 49cc6...137

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke et ord jeg ville brukt da jeg ikke tror på magi :P

Men en mann må gjerne komme inn i mitt liv, og snu det på hodet. Det betyr at jeg vet han er oppriktig med meg og jeg føler meg trygg på at han vil være med meg fordi jeg er den jeg er.

Anonymous poster hash: 0a1cf...83a
Skrevet (endret)

Hvis jeg skal tenke på hva ordet betyr, i etymologisk forstand, tenker jeg på å bli så fascinert/trollbundet av noen at man lar seg fange i fjellet.. Og da må det jo være det samme som å ikke ha noe valg, mannen klarer å "fange" en kvinne ved hjelp av en slags kraft eller sjarm. Ha henne i sin hule hånd, hun klarer ikke slippe tanken på ham..

Å "ta noen opp etter berget" hørtes ut som en noe uvitende tolkning av begrepet, synes jeg..

Endret av FrøkenStrøken
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir vel det samme som Sweep me off my feet på engelsk.

Anonymous poster hash: d87f7...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...