AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Del Skrevet 5. april 2015 Jaaa... Hvorfor er du våken og på KG nå? (Om tråden skulle fortsette etter denne natten, så omformulerer jeg spørsmålet til hvorfor du er våken og på KG om nettene)Bare en litt snikksnakktråd for nattugler... Anonymous poster hash: db66a...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 5. april 2015 #2 Del Skrevet 5. april 2015 Mest på grunn av at jeg ikke har lagt meg enda. Lurer på om ikke det finnes en slik tråd allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. april 2015 #3 Del Skrevet 5. april 2015 Natta er da enda ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 5. april 2015 #4 Del Skrevet 5. april 2015 Fordi hjernen min ikke vil samarbeide med meg.. Er vekdig urolig, skjønner ikke hvorfor. Var på "date" for noen dager siden og har vært sykelig ustabil siden da, går og sjekker mobilen hvert 2 minutt og ergrer meg over at han ikke har tatt kontakt, enda jeg vet at han er på hytta med familien.. Og nettop av den grunn vil ikke jeg heller mase.. Så jeg har en voldsom indre konflikt. Pluss en del andre ting som skjer rundt omkring oppå det hele.. Hm. Stryk det første, når jeg begynte å skrive ble det plutselig veldig klart hvorfor jeg er urolig og ikke greier å sove.. Haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 5. april 2015 #5 Del Skrevet 5. april 2015 Fordi det er så utrolig kjedelig å legge seg. Det frister mye mer å være oppe og se på Netflix. Mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 5. april 2015 #6 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg er blitt mindre selvstendig og synes det er kjipt å sove alene. Venter derfor til jeg er stuptrøtt før jeg legger meg siden misteren er bortreist Nyter ellers natten på KG, med rolig musikk, telys, isvann og ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #7 Del Skrevet 5. april 2015 Jaaa... Hvorfor er du våken og på KG nå? (Om tråden skulle fortsette etter denne natten, så omformulerer jeg spørsmålet til hvorfor du er våken og på KG om nettene)Bare en litt snikksnakktråd for nattugler... Anonymous poster hash: db66a...c44 Kul tråd, hehe. Er våken fordi jeg ikke har blitt skikkelit trøtt. Og har fri i morgen, så da er det ikke så farlig. Anonymous poster hash: 56196...ef7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg er blitt mindre selvstendig og synes det er kjipt å sove alene. Venter derfor til jeg er stuptrøtt før jeg legger meg siden misteren er bortreist Nyter ellers natten på KG, med rolig musikk, telys, isvann og ost Musikktips? Anonymous poster hash: 56196...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 5. april 2015 #9 Del Skrevet 5. april 2015 Fordi jeg nettopp har vært på telefonen i en time, og er nå lys våken igjen, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 5. april 2015 #10 Del Skrevet 5. april 2015 Har vært på jobb i dag, så har egentlig vært trøtt i flere timer, har bare ikke orka å reise meg. Grodd fast i sofaen. Siste jeg tenkte var at jeg skulle legge meg klokka 2, men ja... Så sitter jeg her forsatt da. Men sånn ellers så liker jeg meg best om natta. Alt er så rolig og avslappende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #11 Del Skrevet 5. april 2015 Fordi jeg våkna. Så skulle jeg drikke litt vann, merkelig det der. Her sitter jeg. Anonymous poster hash: 66b87...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 5. april 2015 #12 Del Skrevet 5. april 2015 Musikktips? Anonymous poster hash: 56196...ef7 Det er romantikklista mi jeg hører på, men elsker den også når jeg skal slappe av alene Har selvfølgelig tips Her er lista med favorittene. Kunne godt sendt deg lista, men tør ikke linke den ut her offentlig i fare for identitetsavsløring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5. april 2015 #13 Del Skrevet 5. april 2015 Ligger og hører på en snorkende mann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. april 2015 #14 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg spiller og er her litt i pausene. Ellers er jeg våken fordi jeg fortjener det, så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå