pusla Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Jeg er med i kor på jobben, og vi skal ha fest snart. Vi tenkte litt på å leie en karaokemaskin, og jeg lurte da på om det er noen her som har gjort dette og vet litt om hvem som leier ut sånt og hva noe sånt kan koste?? Noe helt annet vi tenkte på var å leie en dyktig kordirigent/sanger/sangpedagog som kunne ta et par timers undervisning for oss i det helt elementære i stemmebruk. Så om noen har noen peil på hvor man finner en sånn en, så tips meg gjerne.
sirka Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Mulig Imerslund Musikk i Skippergata kan ha det. Vet de har til salg til 3000,-. Leiepriser er fra 1000,- døgnet og oppover, men jeg vet ikke om de leier ut.
pusla Skrevet 22. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2004 Det gjør jeg også, tex *drømme*. Takk for tipset, sirka, jeg fant også et par firmaer via kvasir som leier ut til rundt 1500,- i døgnet. Så om budsjettet vårt tillater det, blir det nok en veldig artig kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå