Gå til innhold

Mange bitre menn på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som mange av mennene som vanker her på KG er kvinnehatere som er ute etter å "ta" kvinner. Kritisere kvinner for å være "løse", falle for lett for "storsjarmører" osv. Er det også deres inntrykk?

Anonymous poster hash: 99939...e2b
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne ha "tatt" noen her inne jeg. Men jeg hater ikke kvinner.

• Liker 1
Skrevet

ja, jeg er en av de. blir så bitter over at jeg aldri får meg dame fordi jeg er for snill mens alle drittsekkene drar damer i fleng. tenkte jeg skulle bli slemmere slik at også jeg kan være en dame magnet

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Vet ikke hvor mange det er, men en høylytt gjeng er det hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg er en av de. blir så bitter over at jeg aldri får meg dame fordi jeg er for snill mens alle drittsekkene drar damer i fleng. tenkte jeg skulle bli slemmere slik at også jeg kan være en dame magnet

Haha, seriøst? Det handler ikke om å være drittsekk, men om å ha litt selvtillit og være litt spennende. Blir litt kjedelig med tøfler. Det skjønner du vel? Drittsekkene drar damer ikke fordi de er drittsekker, men fordi de har selvtillit og er spennende å være sammen med.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en del bitre menn på KG. Om de er mange vet jeg ikke, men de er jækla høylydte. Når det ikke går an å diskutere kvinners opplevde virkelighet uten å bli bombardert med tull fra en del menn som skal sette oss på plass, så er det irriterende.

Anonymous poster hash: 17209...249
  • Liker 5
Skrevet

Haha, seriøst? Det handler ikke om å være drittsekk, men om å ha litt selvtillit og være litt spennende. Blir litt kjedelig med tøfler. Det skjønner du vel? Drittsekkene drar damer ikke fordi de er drittsekker, men fordi de har selvtillit og er spennende å være sammen med.

ja kjempe spennende å være sammen med noen som banker en opp og bruker deg samtidig som de er kriminelle. må være drømmen, drittsekker er spennende azz lizzom hihihihi

Skrevet

Jeg er en mann som aldri har skrevet noe ulempemessig for damer, tvert om så har jeg heller opplyst kvinner om hvordan vi menn oppfatter dere. Mest fordi jeg er glad i dere og deretter fordi jeg stolt over at vi har masse sterke uavhengige kvinner som kan sette oss menn på plass.

Litt av problemet mitt er at jeg respekterer kvinner for mye.

AnonymBruker
Skrevet

ja kjempe spennende å være sammen med noen som banker en opp og bruker deg samtidig som de er kriminelle. må være drømmen, drittsekker er spennende azz lizzom hihihihi

Det går an å være spennende på andre måter enn dette. Skaff deg et liv, en spennende jobb og spennende omgangskrets, så har du litt å fortelle om. Som sagt kjedelig å date en tøffel som bare sitter der og kommer labbende når du sier "bisk".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt av problemet mitt er at jeg respekterer kvinner for mye.

Tror mange menn forveksler respekt og tøffeloppførsel. En vil jo bli tatt med storm, men det er forskjell på storm og voldtekt.

• Liker 2
Skrevet

Det går an å være spennende på andre måter enn dette. Skaff deg et liv, en spennende jobb og spennende omgangskrets, så har du litt å fortelle om. Som sagt kjedelig å date en tøffel som bare sitter der og kommer labbende når du sier "bisk".

har spennende jobb jeg, flipper burgere på mcdonalds og har en fin hybel som jeg har fått av nav. den er på 34kvm så jeg har mye å tilby ei potensiell make og forutsigbare forhold etter vi har parret og reprodusert oss.

men problemet mitt er at jeg er for snill, damer liker ikke snille menn som meg. de vil bare ha kriminelle

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har spennende jobb jeg, flipper burgere på mcdonalds og har en fin hybel som jeg har fått av nav. den er på 34kvm så jeg har mye å tilby ei potensiell make og forutsigbare forhold etter vi har parret og reprodusert oss.

men problemet mitt er at jeg er for snill, damer liker ikke snille menn som meg. de vil bare ha kriminelle

Haha, morsom er du i hvert fall. Humor er jo noe kvinner setter pris på, så jeg tror ikke helt på deg når du sier at du ikke er en dame magnet.

• Liker 3
Skrevet

Haha! Jeg tror jeg har vært for mye på kg siste dagene, for nå lo jeg skikkelig!

😄😄

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk er kriminelle overrepresentert på singelstatistikken, så at damerbare vil ha kriminelle er ikke sant.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, seriøst? Det handler ikke om å være drittsekk, men om å ha litt selvtillit og være litt spennende. Blir litt kjedelig med tøfler. Det skjønner du vel? Drittsekkene drar damer ikke fordi de er drittsekker, men fordi de har selvtillit og er spennende å være sammen med. Anonymous poster hash: 99939...e2b

Dette er jo helt feil...selv om mange jenter TOLKER det dit.

Dritsekker har stort sett ingen grunn i verden til å ha selvtilitt de bare enten tror det selv eller er sånn fordi de mangler det.

Folk som virkelig har noe å fare med og har grunn til å være stolt av noe oppfører seg ikke sånn...

Anonymous poster hash: 3fff5...bf8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sant, men de har selvtillit. Og mange jenter blir kanskje "lurt" av det.

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke bitter fordi man påpeker sider ved damer som er uheldige. Man er ikke bitter fordi man deler sine historier fra virkeligheten som setter damer i et negativt lys. Virker som at alle damer velger klassifisere menn som kanskje får andre tanker som playere, menn som kanskje behandler en dame ille som psykopat, og menn som forteller negative ting om kvinner som bitre. Enkelt å trekke konklusjoner ikke sant?

Anonymous poster hash: 01ef3...5f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å tro at eneste grunnen til at du ikke møter noen er fordi du er for snill.

Anonymous poster hash: 6bd18...e88

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å tro at eneste grunnen til at du ikke møter noen er fordi du er for snill.

Det er ofte noe bitre menn sier. Som en unnskyldning. Fordi de ikke tør innrømme at det er hos dem selv feilen ligger. Og de er for feige til å ta tak i problemet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte noe bitre menn sier. Som en unnskyldning. Fordi de ikke tør innrømme at det er hos dem selv feilen ligger. Og de er for feige til å ta tak i problemet.

Det tror jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...