Gå til innhold

En ONS, som ble det til tanker, som til slutt ble til ingenting. (langt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutter har ikke følelser annet enn i k*khodet er det mange som sier, og de samme sier nok at gutter bare vill ha sex med deg får så å glemme deg. Osv.

Jeg skal nå mot bevise dette!

Sommeren 2014 var jeg og noen kompiser på festetur i utlandet. Vi drakk oss fulle vær dag, festa og sjekket jenter som vi skulle ha plukket smågodt. Det var sjelden vi fikk napp, men det var "en del av greia" og sjekke flest mulig jenter i løpet av kvelden. Det skulle evt. bare være en bonus om vi fikk sex.

Kveldene gikk, og en kveld helt uventet hooket jeg opp med en jente. Vi hadde det veldig gøy, og selvsagt med mye alkohol i min kropp, og litt i hennes. Det endte opp med at vi hadde sex på et litt spesiellt sted, og det ble en veldig morsom/komisk situasjon ut av det, men veldig minnerik. Uten å gå noe mer inn på dette!

Hele settingen med fest, venner, syden , alkohol og sex gjorde at jeg synes dette var en fantatisk opplevelse, og jeg hadde det virkelig koselig med denne jenta. Desverre gikk kvelden mot slutten og hun ga meg tilbudet om hun skulle være med meg hjem eller om hun skulle dra hjem til sitt hotell. En situasjon med at jeg visste venninene hennes var bekymret for henne gjorde at jeg valgte å prøve å fremstå som ansvarsfull og sa at det kanskje er best om hun drar hjem til seg, og at vi heller kunne møtes siden. (DUM SOM JEG VAR!). Alle som har giddi å lest så langt skjønner nå at vi aldri møttes igjen, og hun la meg ikke engang til på facebook selvom jeg ga navnet mitt på en lapp til henne. (Nå husker ikke jeg om jeg skrev riktig på lappen, eller om hun hele tatt kunne lese det jeg skrev-> var greit full)

Jeg dro hjem til mitt hotell og var helt i lykkerus, og bare ventet på at vi skulle møtes igjen. Men det skjedde jo ikke. Dagene gikk og jeg begynnte å lete etter henne på face ved å sette sammen det jeg husket fra kvelden. Og til slutt så fant jeg denne "drømmejenta", og la henne til. Hun godtok og jeg sendte en melding til henne hvor jeg takket for en hyggelig kveld/natt. Hun svarte hyggelig, men svarte ikke på neste melding jeg sendte.

Fra Juli til desember i fjor tenkte jeg på henne stort sett hele tiden. Jeg var inne på profilen hennes mange ganger daglig og stalka henne rett og slett. Jeg tok igjen kontakt med henne i julen på en nattevakt, og vi hadde en kort hyggelig samtale før hun igjen lot vær å svare på meldingen jeg sendte. Etter dette har jeg selvsagt ikke tatt kontakt da jeg skjønner hintet. Problemet er bare at den idag tenker jeg på henne, og jeg har et inntrykk av at hun er perfekt og feilfri. Jeg vet jo såklart at det ikke er tilfelle, men det er jo sånn jeg husker henne, og jeg har jo ikke fått bevisst noe annet bortsett fra at hun ikke svarer meg.

Hvordan i alle dager skal jeg klare å glemme henne? Satt og leste til historie eksamen nå, og så navnet på landet hun kom fra og har etter det ikke klart å lese mer. Måtte inn å se på profilen hennes med en gang. Hjelp!, dette begynner å bli veldig irriterende!

Anonymous poster hash: ed87a...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...