AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hei! Virker man veldig oppmerksomhetssyk hvis man har et bilde av seg selv som profilbilde, og i tilegg har et bilde av seg selv + bikkja som forsidebilde på facebook? Anonymous poster hash: 811af...a48 1
Meline37 Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Hei! Virker man veldig oppmerksomhetssyk hvis man har et bilde av seg selv som profilbilde, og i tilegg har et bilde av seg selv + bikkja som forsidebilde på facebook? Anonymous poster hash: 811af...a48 hahaha, ja jeg hadde det før, men ikke nå lenger. For jeg har funnet ut at man virker ganske selvopptatt usikker ut hvis man har det. Man virker også selvopptatt ut hvis man skifter profilbilde hele tiden... Eller ikke bare selvopptatt men svært usikker på seg selv...
Luckiness Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Kommer helt an på bildet tenker jeg Om profilbildet er portrett og forsidebildet er portrett, så kan det bli litt mye. Eller dersom det er "modell-bilde" tatt hos fotograf. Men samtidig bør man jo være stolt av å vise bilder av seg selv. Jeg liker best å ha portrett som profilbilde og landskap/bilde med meg + venner, feriebilde eller lignende som forsidebilde. Jeg tror det går helt fint å ha forsidebilde av deg og hunden Det viser jo også hva du kanskje liker å bruke fritiden din på, interesser o.l.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Takk for svar Hehe, da tror jeg kanskje jeg dropper det Er egentlig ikke så veldig glad i å legge ut bilder av meg selv, syns bare det var et litt koselig bilde som viste litt "forholdet" vårt, eller hva man skal kalle det Anonymous poster hash: 811af...a48
Tabris Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Wow, hadde jeg ikke tenkt på en gang. Folk overtenker så mye rart. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Bilde av seg selv og hunden gjør jo ingenting! det viser at du er glad i hunden. mere teit synes jeg det er med slike som må legge ut bilder av kroppen sin i bikini på face xD og andre "modell" wannabe bilder det samme gjelder sånne som må bytte bilder av seg selv hele tiden Anonymous poster hash: 397af...4ee
Noope Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Går veldig bra å ha bilde av deg + bilde av deg & hunden. Det er mange som har det. Ikke dropp det hvis du liker bildet.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Hei! Virker man veldig oppmerksomhetssyk hvis man har et bilde av seg selv som profilbilde, og i tilegg har et bilde av seg selv + bikkja som forsidebilde på facebook? Anonymous poster hash: 811af...a48 Nei, det skulle bare mangle. Det er jo din egen personlige facebook-side. Folk går jo innom profilen din for å sjekke deg. Anonymous poster hash: 00653...6e3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 Man virker også selvopptatt ut hvis man skifter profilbilde hele tiden... Eller ikke bare selvopptatt men svært usikker på seg selv... Nå generaliserer du. Jeg bytter profilbilde sikkert hver måned, men det er ikke noe usikkerhet over det. Opplever nye ting hele tiden, og har stadig nye bilder å vise frem. Anonymous poster hash: 00653...6e3 1
Meline37 Skrevet 5. april 2015 #11 Skrevet 5. april 2015 Takk for svar Hehe, da tror jeg kanskje jeg dropper det Er egentlig ikke så veldig glad i å legge ut bilder av meg selv, syns bare det var et litt koselig bilde som viste litt "forholdet" vårt, eller hva man skal kalle det Anonymous poster hash: 811af...a48 Hvis du ønsker å skifte bildet så gjør det. Jeg skiftet mye bilder før. Grunn til at jeg sa det med forsiktighet er at jeg sitter med mitt inntrykk hbis folk skifter ofte bilder. Ser på de som en urolig usikker personlighet som ønsker oppmerksomhet og komplimenter. Men en gang i blant så er det bare gøy å fornye bilder. Du fikk meg til å tenke på noe. Jeg har bilder på profilen som har lagt der i ett år nå. På tide å skifte med litt oppdatering. Så er du stolt av noe og dette med hunden ser jeg ikke noe galt i. Det er folk som skifter hver dag som jeg reagerer mest på.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Nå generaliserer du. Jeg bytter profilbilde sikkert hver måned, men det er ikke noe usikkerhet over det. Opplever nye ting hele tiden, og har stadig nye bilder å vise frem. Anonymous poster hash: 00653...6e3 Anonymous poster hash: 36a3a...ee3 2
jabx Skrevet 7. april 2015 #13 Skrevet 7. april 2015 Virker man veldig oppmerksomhetssyk hvis man har et bilde av seg selv som profilbilde, og i tilegg har et bilde av seg selv + bikkja som forsidebilde på facebook? Hvorfor? Poenget med Facebook er jo å være seg selv, og da gir det mening å ha et bilde av seg selv også. Dette kan f.eks. være nyttig for andre, enten folk som leter etter en på Facebook, eller folk man allerede er "venner" med på Facebook. Vi gjenkjenner bilder raskere enn vi gjenkjenner tekst. Man kan også ha seg selv + noe(n) som betyr mye for en. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Tusen takk for svar da blir det bilde alikevel :D Anonymous poster hash: 811af...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå