AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hei! Bakte en kake og da jeg smakte på røren smakte den veldig.. Surt? Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men ganske mye olje. Luktet på rapsoljeflasken og det smaker det samme som flasken lukter. Min samboer sier at dette bare er oljen, men syns det er merkelig at den har en syrlig ettersmak? Satt kaken i ovnen, tenkte å smake på den når den kommer ut, men er det farlig å spise oljen om den evt er blitt dårlig? Anonymous poster hash: 79db6...004
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Ts her den går ikke ut på dato før november 2016, ble åpnet for ca 1 uke siden Anonymous poster hash: 79db6...004
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Olje surner vel ikke, den harskner vel og blir ekkel i konsistensen? Anonymous poster hash: 1d260...1a5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Ts her den går ikke ut på dato før november 2016, ble åpnet for ca 1 uke siden Anonymous poster hash: 79db6...004 Da er nok alt i sin skjønneste orden. Anonymous poster hash: 1d260...1a5
tøydokka Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Rapsolje skal ikke lukte noe særlig.. Men kan ha en litt syrlig ettersmak. Du får smake på kaken når den er stekt. Er neppe farlig å spise den, men dere gidder vel ikke spise kake viss det ikke er godt?? Håper for deres del at den blir bra når den er ferdig. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå