AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Jeg synes dette med dating er så vanskelig. Jeg har truffet en helt fantastisk mann i 4 mnd som jeg liker veldig godt, men det skjer ingenting. Jeg har prøvd å snakke med han, men jeg synes det er vanskelig, så det blir bare rart. Jeg vet ikke om han bare holder det varmt til han treffer noen andre, eller om han bruker lang tid på å forelske seg. Vi treffer hverandre kun en dag hver helg/annenhver helg, og da viser han at han er interessert. Men jeg vet ikke...jeg synes dette er utrolig vanskelig, for jeg er vandt med at menn tydelig viser at de er interessert og er på. Men han her er ikke sånn i det hele tatt. Han reiser mye i jobben, så jeg mistenker jo at det er derfor han bare vil treffes i helgene. Alle vennene hans vet om oss fordi han har fortalt det, men jeg vet ikke..jeg blir så forvirret av dette at jeg vurderer sterkt å trekke meg. Meeen så er jeg redd for at han er en av de som bruker lang tid og ikke helt vet enda hva han vil. Jeg har så utrolig lyst til å spørre han hva han er ute etter fordi jeg er lei av å være så forvirret, men så vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det uten at han blir skremt... Er ikke 4 mnd lenge nok til å vite om man er interessert i noe mer eller ei?Anonymous poster hash: d749a...57f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Som du sier så reiser han jo mye. Hva foretrekker han å gjøre når han ikke reiser da? Være hjemme og slappe av eller være med venner? Du kan fint spørre synes jeg. Såpass må han tåle. Anonymous poster hash: 689b7...5c7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Som du sier så reiser han jo mye. Hva foretrekker han å gjøre når han ikke reiser da? Være hjemme og slappe av eller være med venner? Du kan fint spørre synes jeg. Såpass må han tåle. Anonymous poster hash: 689b7...5c7 Jeg har inntrykk av at han er mye med venner når han er hjemme, men han slapper av hjemme også. Ja, jeg har tenkt på å spørre han de siste gangene vi har vært sammen, men så sitter jeg med følelsen av at han er interessert når jeg er med han. Derfor har jeg ikke villet spørre heller. Også er jeg utrolig sjenert når det kommer til sånne ting, så jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal spørre ham. Men dagene etter at jeg har vært med han blir jeg så usikker og blir helt i ubalanse sånn følelsesmessig. Det orker jeg ikke lengre, så det er derfor jeg lurer på om jeg skal gi ham opp eller hva... TsAnonymous poster hash: d749a...57f
Ok2k Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Du vil jo aldri bli sikker på han før dere klarer å prate sammen, hvor du enten spør og får svar eller hvor han på en annen måte gir deg de bekreftelsene du trenger. Det er slik tillit fungerer og når du er enten for sjenert eller dere har for dårlig kjemi, så kommer det aldri til gå noen vei heller slik jeg ser det. Det er forsåvidt like mye hans ansvar å gi deg trygghet som det er ditt å sørge for å vise hvilke behov du har. Når du ikke kommuniserer dine problemer og usikkerhet så er det ikke så mye han kan gjøre med det heller. Svært få mennesker er synske. Så enten må du prate med han og se om dette er noe dere kan gjøre noe med, eller så kan du jo egentlig bare gi opp og gå videre.
lillsunshine Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Spørsmålet er om du er fornøyd med å kun treffe han hver uke/annenhver uke. For min del hadde det ikke vært nok i det lange løp. Etter 4mnd synest jeg det begynner å bli litt tid, og da er det fint å finne ut i hvilken retning det går i. Det første du/dere bør finne ut om dere deler sammer tanker angående hvor mye tid dere ønsker å tilbringe sammen. Er dette med reising på jobb midlertidig eller er det permanent? Jeg synest det er greitt å lufte tanken etter 4 mnd om hvor man er på vei. Man har iallfall lov til å spørre hvilken retning dette går. Det er jo et bra tegn at venner vet om dere da.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Spørsmålet er om du er fornøyd med å kun treffe han hver uke/annenhver uke. For min del hadde det ikke vært nok i det lange løp. Etter 4mnd synest jeg det begynner å bli litt tid, og da er det fint å finne ut i hvilken retning det går i. Det første du/dere bør finne ut om dere deler sammer tanker angående hvor mye tid dere ønsker å tilbringe sammen. Er dette med reising på jobb midlertidig eller er det permanent? Jeg synest det er greitt å lufte tanken etter 4 mnd om hvor man er på vei. Man har iallfall lov til å spørre hvilken retning dette går. Det er jo et bra tegn at venner vet om dere da. Ja, jeg tenker akkurat det samme - at etter 4 mnd er det greit å høre. Jeg føler også på det at jeg ikke orker å kaste vekk tiden min om han ikke er interessert i noe fast heller, i hvert fall når det er gått såpass tid. Nei, det er permanent. Noen ganger kan han være vekke en uke, noen ganger en hel måned. Men i og med at jeg egentlig er utrolig dårlig på dette, hvordan gå frem for å høre? Når jeg prøvde sist ble jeg så utrolig nervøs og fikk hjertebank. Det ble bare rart, og jeg klarte ikke å si noe.. TsAnonymous poster hash: d749a...57f
Katyperrys Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Jeg synes du burde gi han opp hvis dere møtes såpass sjeldent. Det gjør jo bare mer vondt enn godt.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Jeg synes du burde gi han opp hvis dere møtes såpass sjeldent. Det gjør jo bare mer vondt enn godt. Ja, jeg forstår det. Vi kunne nok sikkert truffet hverandre mer når han er hjemme, men jeg tar ikke så mye initiativ fordi jeg blir forvirret av hele greien... Jeg får stille han det berømte svaret og ta det der ifra..orker i hvert fall ikke å ha det på denne måten TsAnonymous poster hash: d749a...57f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Dere treffes kun en dag hver uke/annenhver uke? Hadde aldri orket å begi meg inn I et forhold med en mann som var så mye fraværende. Da blir man hvert fall i prinsippet alenemor med bed & breakfast for mannen de få gangene han svipper hjemom...Anonymous poster hash: c2997...b17
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Dere treffes kun en dag hver uke/annenhver uke? Hadde aldri orket å begi meg inn I et forhold med en mann som var så mye fraværende. Da blir man hvert fall i prinsippet alenemor med bed & breakfast for mannen de få gangene han svipper hjemom...Anonymous poster hash: c2997...b17 Jeg tror nok ikke vi hadde sett hverandre så sjeldent om vi var i et forhold. Vi er opptatte på hver vår kant, men jeg hadde i hvert fall prioritert tid sammen om jeg visste at han er interessert.. Har valgt å ikke mase, men spørre inn i mellom om vi skal finne på noe, og da har han alltid sagt ja. Men nå har jeg egentlig bestemt meg for å gi ham litt opp, og heller være åpen for å treffe andre. Jeg vet ikke om jeg kommer til å treffe noen inntil jeg får snakket med ham om det, men om det blir en date til, skal jeg heller spørre ham hva han ønsker og forklare at jeg har behov for å treffe ham litt oftere om han ønsker forhold. TsAnonymous poster hash: d749a...57f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #11 Skrevet 5. april 2015 Hva gjør dere når dere er sammen? Er det mest seksuelt eller andre ting dere finner på? Anonymous poster hash: 746e6...f3e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Hva gjør dere når dere er sammen? Er det mest seksuelt eller andre ting dere finner på?Anonymous poster hash: 746e6...f3e Vi slapper av, ser på film/tv og spiser mat. Ligger på sofaen og stryker på hverandre og prater sammen. Vi har sex også, men det er ikke før om morningen. Det har vært tilfeller der vi ikke har hatt sex også, men det har ikke vært noe dårlig stemning av det.. TsAnonymous poster hash: d749a...57f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 Lurt å spørre direkte ja. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 689b7...5c7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Lurt å spørre direkte ja. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 689b7...5c7 I slutten av tyveårene. TsAnonymous poster hash: d749a...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå