Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter ny rens, og er ute etter forslag.

Jeg har en veldig acne-prone hud, nå er den ikke så ille etter at jeg har gått litt på reseptbelagte salver, men til gjengjeld så er det jo ganske tørr. Har frem til nå gått på MD sin rens for sensitiv hud, og har egentlig vært ganske fornøyd, men vurderer å prøve noe nytt ettersom MD er fjernet fra det europeiske markedet.

Har ellers en kombinert hudtype.

Noen som sitter på tips og anbefalinger dere ønsker å dele? :)

Anonymous poster hash: 010e8...d5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er md fjernet fra det europeiske markedet?? :sjokkert::haar:

jeg må nok følge med på tråden jeg og....

Skrevet

Innisfree Jejubija Anti-Trouble Cleansing Gel har blitt min favorittrens. Jeg har kombinert til normal hud og får periodevis en del kviser, jeg har ikke hatt èn kvise siden jeg begynte med denne for to måneder siden.

AnonymBruker
Skrevet

er md fjernet fra det europeiske markedet?? :sjokkert::haar:

jeg må nok følge med på tråden jeg og....

Ja dessverre, skjedde i høst en gang mener jeg det var. Skal være mulig å fremdeles bestille på nett (har nylig bestilt fuktighetskremen fra blivakker), men butikkene tar ikke lenger inn og har erstattet med Elisabeth Arden pro. Har prøvd de så vidt, men fikk ikke helt samme inntrykket.

Innisfree Jejubija Anti-Trouble Cleansing Gel har blitt min favorittrens. Jeg har kombinert til normal hud og får periodevis en del kviser, jeg har ikke hatt èn kvise siden jeg begynte med denne for to måneder siden.

Den høres veldig interessant ut, tusen takk for tips! Hvor får du tak i den?

AnonymBruker
Skrevet

Forever Living Soya (hvis det er det den heter) bruker jeg, og er veldig, veldig fornøyd :) Da jeg gikk tom og hadde vært litt seint ute med å bestille mer, så brukte jeg bare ren aloe-vera som rens, og syns det fungerte nesten like bra :)

Anonymous poster hash: e21d7...1aa
Skrevet

Den høres veldig interessant ut, tusen takk for tips! Hvor får du tak i den?

RoseRoseShop, TesterKorea eller eBay :) Jeg kjøpte min på eBay fra selgeren jeg linket til.

Skrevet

Sonya balancing creme fra forever living er veldig god! den balanserer huden, super for den med kombinasjonshud.

Ett annet tips er hemp olje! Rens med ren hemp olje,og vask av og smør med hemp olje. Kjempe bra for uren og fet kombinert hud.

Jeg haddeveldig fet hud, med kviser og mye hudormer. Etter eg begynte å bruke hemp olje har huden min blitt så å si NORMAL. Det er verdt et forsøk :) hemp vil også dempe betennelser (røde kviser)

AnonymBruker
Skrevet

Forever Living Soya (hvis det er det den heter) bruker jeg, og er veldig, veldig fornøyd :) Da jeg gikk tom og hadde vært litt seint ute med å bestille mer, så brukte jeg bare ren aloe-vera som rens, og syns det fungerte nesten like bra :)

Anonymous poster hash: e21d7...1aa

Takk for tips, skal sjekke det ut. Hørt mye bra om forever living før, men ikke turt å prøve det ut selv da jeg har litt sensitiv hud.

RoseRoseShop, TesterKorea eller eBay :) Jeg kjøpte min på eBay fra selgeren jeg linket til.

Takk! :)

Sonya balancing creme fra forever living er veldig god! den balanserer huden, super for den med kombinasjonshud.

Ett annet tips er hemp olje! Rens med ren hemp olje,og vask av og smør med hemp olje. Kjempe bra for uren og fet kombinert hud.

Jeg haddeveldig fet hud, med kviser og mye hudormer. Etter eg begynte å bruke hemp olje har huden min blitt så å si NORMAL. Det er verdt et forsøk :) hemp vil også dempe betennelser (røde kviser)

Takk for tips, balancing creme, er det fuktighetskrem eller rens?

Hemp olje har jeg ikke hørt om, men det skal definitivt sjekkes ut! Det kjøpes på vanlig helsekostbutikk?

Skrevet (endret)

Har frem til nå gått på MD sin rens for sensitiv hud, og har egentlig vært ganske fornøyd, men vurderer å prøve noe nytt ettersom MD er fjernet fra det europeiske markedet.

Jeg prøvde denne da jeg gikk tom for Cetaphil Gentle Skin Cleanser. Jeg synes Cetaphil er bedre, og billigere. På min litt tørre, sensitive hud som lett får kviser er Cetaphil den beste rensen. Fås ikke kjøpt i butikk i Norge, men du kan kjøpe den på f.eks. Feelunique: http://no.feelunique.com/p/Cetaphil-Gentle-Skin-Cleanser-250ml eller i utlandet (f.eks. USA og Thailand)

Endret av Silveri
AnonymBruker
Skrevet

Matis er fin for uren hud :)

Anonymous poster hash: d43a8...057

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig acne-prone, og har prøvd mye. Nå den siste måneden har jeg brukt Simple sin ansiktsrens (gele). Den er veldig mild og fin. Ikke er den dyr å teste ut heller :)

Anonymous poster hash: 49ca4...fc7
Skrevet

balancing creme fra forever living er en fuktighetskrem. Du kan kjøpe hemp olje på helsekosten ja, eller på iherb. jeg bruker denne: http://www.iherb.com/Nutiva-Organic-Hemp-Oil-Cold-Pressed-8-fl-oz-236-ml/8348

viktig at den er økologisk, kaldpresset og uraffinert :))))

Jeg er forhandler hos forever living, og jeg vet at det er mange med sensitiv hud som bruker produkter derfra, men de kommer jo helt an på person til person hva de tåler :)

Skrevet

anbefaler alle å google hemp seed oil use, eller benefits! det er såå bra, og ikke bare for de me kviser :)

AnonymBruker
Skrevet

Denne bestilte jeg etter at du anbefalte den. Kjempe fornøyd! Merket forskjell med en gang, og huden er så myk etter bruk.

Anonymous poster hash: dc405...95d

• Liker 1
Skrevet

Denne bestilte jeg etter at du anbefalte den. Kjempe fornøyd! Merket forskjell med en gang, og huden er så myk etter bruk.

Så gøy, godt å høre! :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne? Pris?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg anbefaler denne serien http://www.schrammek.com/derma-cosmetics/regulating/regulating-set/. Merket er utviklet av en hudlege og behandlingene har vunnet internasjonale priser. Jeg har begynt å bruke dette selv og er superfornøyd! Har også prøvd en salongbehandling fra samme merke som heter Green Peel. Jeg anbefaler deg å prøve dette på det sterkeste (Jeg har forøvrig samme hudtype som deg, inkludert akneproblematikk).

Ellers har denne fra Decléor lenge vært en favoritt: http://www.decleor.co.uk/hydra-radiance-smoothing-cleansing-mousseRenser godt og føles god mot huden.

Det spørs egentlig litt på hva du selv liker, og hva slags budsjett du har. Personlig mener jeg alt til huden er investeringer, på samme måte som man påkoster seg rett treningsutstyr eller studio for å holde kroppen fresh og sunn.

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne? Pris?

Jeg har lagt ut lenker til sider du kan kjøpe den lenger opp i tråden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...