AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Australske Russel Crowe har vært skilt i 3 år fra ex.konen og mor til deres 2 barn. Han tenker på barna og setter de fremst, derfor sier han: "Å finne en stemor til mine barn kommer ikke på tale. Jeg ønsker ikke at barna skal se meg i et forhold med en kvinne som ikke er moren deres", fortalte han i Talkshowet Graham Norton:http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2598652/Kylie-Minogue-Russell-Crowe-enjoy-flirty-exchange-appear-TV-time-Neighbours.html Står stor respekt av flotte fedre som tar sitt ansvar seriøst! 🌟🌝Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5 5
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Australske Russel Crowe har vært skilt i 3 år fra ex.konen og mor til deres 2 barn. Han tenker på barna og setter de fremst, derfor sier han: "Å finne en stemor til mine barn kommer ikke på tale. Jeg ønsker ikke at barna skal se meg i et forhold med en kvinne som ikke er moren deres", fortalte han i Talkshowet Graham Norton:http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2598652/Kylie-Minogue-Russell-Crowe-enjoy-flirty-exchange-appear-TV-time-Neighbours.html Står stor respekt av flotte fedre som tar sitt ansvar seriøst! Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5 Vel, men på den andre side bør han da heller ikke etablere noe forhold hvis det er sånn at det ikke blir seriøst.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 Populært innlegg #3 Skrevet 4. april 2015 hehehehehehheheheh Russekort Anonymous poster hash: 8517c...cb0 56
Biloba Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Jeg tror det går an å ta sitt ansvar seriøst, bruke god tid og godt skjønn, og finne en ny partner som beriker den oppveksten barna får. Jeg tror ikke en forelders ensomhet er et gode for barna. Ingen steforelder er dog selvsagt bedre enn en dårlig en. 3
melatonin Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 I disse autokorrekttider er det veldig greit å lese igjennom før man poster 11
Gjest Uhumskheter Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Min unge skal hete Russekort. IKKE GJØR NARR AV DET! Kg ass. Bitches.
Rotemor Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Man kan da fint ha et seriøst forhold uten å involvere barna i det. Det skulle jeg ønske flere valgte! 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Jeg kom inn i denne tråden kun for å le av "russekort" Det verste er jo at jeg først ikke registrerte det da hjernen min bare skumleste setningen og kom frem til at det gjaldt russel crowe. Døde da jeg merket det Anonymous poster hash: e15f4...2b5 5
waco Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Australske Russel Crowe har vært skilt i 3 år fra ex.konen og mor til deres 2 barn. Han tenker på barna og setter de fremst, derfor sier han: "Å finne en stemor til mine barn kommer ikke på tale. Jeg ønsker ikke at barna skal se meg i et forhold med en kvinne som ikke er moren deres", fortalte han i Talkshowet Graham Norton:http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2598652/Kylie-Minogue-Russell-Crowe-enjoy-flirty-exchange-appear-TV-time-Neighbours.html Står stor respekt av flotte fedre som tar sitt ansvar seriøst! Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5 Eeeh, hadde crowe og ekskona vært seriøse så hadde dem vel ikke skilt seg hvis det var så veldig viktig at barna ikke så far med andre kvinner enn barnas mor? 2
Jade Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 Eeeh, hadde crowe og ekskona vært seriøse så hadde dem vel ikke skilt seg hvis det var så veldig viktig at barna ikke så far med andre kvinner enn barnas mor? Kanskje kona ikke ville ha han mer? Han kan jo ikke tvinge henne til å bli i ekteskapet uansett hvor seriøs han er. Ellers ser jeg ikke problemet med at skilte foreldre etterhvert finner noen andre som de elsker og lar barna "se de i et forhold" med den personen. Jeg kjenner flere personer som er kjempeglade i steforeldrene sine! 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #11 Skrevet 4. april 2015 hehehehehehheheheh RussekortAnonymous poster hash: 8517c...cb0 Huff, mobil rask autostaving!Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #12 Skrevet 4. april 2015 Jeg tror det går an å ta sitt ansvar seriøst, bruke god tid og godt skjønn, og finne en ny partner som beriker den oppveksten barna får. Jeg tror ikke en forelders ensomhet er et gode for barna. Ingen steforelder er dog selvsagt bedre enn en dårlig en. Hvem er det seriøst går rundt og innbiller seg at å være alene / 1 (en) = "ensomhet"?! Så feil...mange ønsker å være alene og trives med å være alene! 💖 En kan jo ha sine "eventyr" men behøver ikke å dra de inn til barna av den grunn! Stakkars de som ikke trives alene...Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #13 Skrevet 4. april 2015 Man kan da fint ha et seriøst forhold uten å involvere barna i det. Det skulle jeg ønske flere valgte! Det er jo ikke seriøst da. Anonymous poster hash: e630e...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #14 Skrevet 4. april 2015 Man kan da fint ha et seriøst forhold uten å involvere barna i det. Det skulle jeg ønske flere valgte! Absolutt og helt enig med deg 🌝Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5 2
Calypso Skrevet 4. april 2015 #15 Skrevet 4. april 2015 Australske Russel Crowe har vært skilt i 3 år fra ex.konen og mor til deres 2 barn. Han tenker på barna og setter de fremst, derfor sier han: "Å finne en stemor til mine barn kommer ikke på tale. Jeg ønsker ikke at barna skal se meg i et forhold med en kvinne som ikke er moren deres", fortalte han i Talkshowet Graham Norton:http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2598652/Kylie-Minogue-Russell-Crowe-enjoy-flirty-exchange-appear-TV-time-Neighbours.html Står stor respekt av flotte fedre som tar sitt ansvar seriøst! Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5 Såååå... skilte foreldre må leve single resten av sitt liv for å vise at dem tar ansvaret som forelder seriøst? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #16 Skrevet 4. april 2015 Smart fyr, denne Russekort Anonymous poster hash: 086dc...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #17 Skrevet 4. april 2015 Såååå... skilte foreldre må leve single resten av sitt liv for å vise at dem tar ansvaret som forelder seriøst? Ja, synes det er en god ide til eksempel for andre! Anonymous poster hash: 3d1ee...cd5 1
Rotemor Skrevet 4. april 2015 #18 Skrevet 4. april 2015 Såååå... skilte foreldre må leve single resten av sitt liv for å vise at dem tar ansvaret som forelder seriøst? Det er ikke oppskriften for alle, men det er fir mange uheldige familiekonsellasjoner. Det ville vært færre dersom flere var mer bevisst på barnas situasjon og rolle.
duplexx Skrevet 4. april 2015 #19 Skrevet 4. april 2015 Tjaaaaa han er nå kjent for å være en ordentlig bråkmaker, ekstremt snakksalig er han også. Vedder lett på at dama ikke gadd mer og nå prater han bare blomster for å virke lur.
Rotemor Skrevet 4. april 2015 #20 Skrevet 4. april 2015 (endret) Det er jo ikke seriøst da. Anonymous poster hash: e630e...4c2 Jo, voksne folk som ikke har/skal ha barn sammen blr være sammen for hverandres skyld og ikke først og fremst for hverandres barn. Jeg aner ikke hvirfor man ikke er "seriøs" om man velger å ha et kjærlighetsforhold og likevel et selvstendig familieliv ved siden av. Folk som har barn 50% av tiden, kan da se kjøresten like mye som barna. EDIT: her var det så mange skrivefeil at jeg ikke orker å rette engang .. Endret 4. april 2015 av Rotemor 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå