AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hei 😊 Noen som har prøvd bonderomamtikk.no og kan si noe om hvordan det er? Og tror dere jeg har sjans til å finne noen? 😊 Bygdejente i byen har litt lyst å finne seg en bygdegutt til fremtiden. Jeg har endt opp som en mellomting mellom urban og bygdetulling så er nokk ganske normal, men finner roen mye bedre på bygda enn i byen, og har lyst på en kjæreste med samme verdisyn som meg. Er forresten 21 år Anonymous poster hash: bf30b...280
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Jeg fant min nåværende eks der veldig fin side med oppegående mennesker (stort sett). Bare lær deg til å ignorere sleske folk så går det bra jeg ble jo etter hvert samboer med eksen å så ting gikk jo bra. Ellers hatt jeg snakka en del med folk der, men avstand er det som har stoppa det Anonymous poster hash: 4bbf7...af1 1
Sickkid Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Enkel side og navigere på. Eg følar at respons en ofte er fraværende. (Bygdegutt fra Hardanger som i hovudsak er vokst opp med sau og hagedrift, studerar for tida på Austlandet) Mvh gutt 25
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Skulle gjerne ønske det var flere medlemmer og mer aktivitet der. Registrerte meg der for noen år siden men det var typ 90 profiler og 15 av de aktive. Kom aldri i kontakt med noen. En gårdsgutt er drømmen for meg Anonymkode: da9a1...c06
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Hva med "jakten på kjærligheten"? På tv 2? https://www.tv2.no/underholdning/jakten-paa-kjaerligheten/ Anonymkode: 36811...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå