Gå til innhold

Enklere å flørte når man er i utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som føler det er enklere å flørte det med det mosatte kjønn i utlandet? Da mener jeg å ta intiativ til å flørte og at man blir kontaktet oftere.

I Norge synes jeg dette er vanskelig, men i utlandet synes jeg det er lettere. Uten at jeg helt forstår hvorfor. Må vel informere om at jeg er mann.

Anonymous poster hash: 1c4a2...5b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som føler det er enklere å flørte det med det mosatte kjønn i utlandet? Da mener jeg å ta intiativ til å flørte og at man blir kontaktet oftere.

I Norge synes jeg dette er vanskelig, men i utlandet synes jeg det er lettere. Uten at jeg helt forstår hvorfor. Må vel informere om at jeg er mann.

Anonymous poster hash: 1c4a2...5b0

Gjelder dette flørting med andre norske damer, eller bare generelt? Hvis det er norske damer det er snakk om, så er det fordi i deres hoder så blir de mer mottakelige for å møte fremmede i utlandet.

Hvis du mener andre utenlandske kvinner,så er det fordi kulturen i mange andre land ikke er så firkantet når det gjelder å ta kontakt med ukjente mennesker. Det er ikke uvanlig å slå av en prat med sidemannen mens man venter på en buss, mens i Norge sitter vedkomne og lurer på hvorfor du snakker til h*n, og hvordan de kan komme seg vekk fortest mulig.

Anonymous poster hash: 1732c...7ed

Skrevet

Jeg synes ikke det, men det er vel ganske avhengig av hvor man er, og om man bor der eller bare er på ferie.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og synes det er lettere å flørte med både menn og kvinner i utlandet. Nordmenn tenker koffert med en eneste gang, og det er bare kleint.

Anonymous poster hash: 44337...85b
Skrevet

Jeg har lurt på det samme.

Tyskland, Polen, Skottland, Canada, Spania...

Jeg har i mange tilfeller følelsen av at i utlandet, snakkende engelsk, tar jeg litt bedre rollen som verdensmannen (jeg jo faktisk) er, mens når jeg snakker norsk, bruker jeg opp tiden til førsteinntrykket er satt til å bli stemplet som en helt alminnelig idiot fra H_d. - De fleste norske dialekter, inkludert bydialekter, egner seg dårlig til å framstå som noe annet enn en heimføing.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er enklere syntes jeg. For det første fordi terskelen er lavere for å snakke med noen man ikke kjenner som noen her påpeker, for det andre fordi man har et mer "spenstig" utgangspunkt når man kommer fra forskjellige steder/land og det er gjerne en grei inngang til samtalen.

Anonymous poster hash: df4fe...182
Skrevet

ja, mye enklere. Du blir ikke satt i bås, som du gjør i Norge.

Det er fordi folk faktisk søker kontakt! Ikke bare for å sjekke men de er interessert i møte andre mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig! Føler folk i utlandet er mye mer imøtekommende! Og så føler jeg meg ikke kjøpt og betalt der hvis jeg skulle takke ja til en øl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...