AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Jeg har trent mye i det siste, nesten hver dag. Det blir mye løping/gåing, styrketrening, gruppetimer på treningssenteret etc. De dagene jeg ikke har en treningsøkt, går jeg ofte turer i skog og mark osv. Jeg kjenner at jeg er utslitt i kroppen, og har derfor hatt to dager helt fri. Likevel føler jeg meg ikke et hakk bedre. Er konstant stiv og støl osv. Likevel ønsker jeg å være aktiv omtrent hver dag, fordi jeg liker dette veldig godt. I tillegg er jeg mye stillesittende gjennom dagen, da jeg er student og har jobb som telefonselger. Derfor er litt fysisk aktivitet en nødvendighet for meg omtrent hver dag. Har tenkt å begynne å spise litt mer, for å se om dette hjelper. Trodde jeg spiste nok fra før, men mulig jeg trenger mer med det aktivitetsnivået jeg har. Er det noen som eventuelt har andre tips til hvordan jeg kan løse dette? Forstår at det beste er å kutte ned og ha flere dager helt fri fra fysisk aktivitet, men lurer på om det er mulig å gjøre noen "grep" slik at jeg kan fortsette å være omtrent like aktiv som jeg er vant med nå for tiden. Håper noen kan hjelpe Hilsen jente 20 år. Anonymous poster hash: e5858...da5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Noe som mangler? Jern? Kanskje jeg bør sjekke ut det. Takk for tips! Anonymous poster hash: e5858...da5
Gjest Runforit Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Hva er vekt og høyde? Hvor mange kcal inntar du per dag? Og hvor mye trening har det vært snakk om hittil? (Hvor mange km løpetur per dag og antall dager i uka. Hva type gruppetreninger?) Har du kompenserr for kaloriene du har brent ved trening?