Gå til innhold

Hvit gjeterhund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne rasen? Vurderer å gå til innkjøp av det når jeg nå skal skaffe meg min første helt egne hund etter å ha hatt hund i familien i mange år, men vil gjerne høre andres meninger om rasen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hund selv, men har borti rasen noe. Den kan være noe reservert. Ellers en veldig fin hund, som jeg bare har positive erfaringer med :).

Skrevet

Jeg har ikke hund selv, men har borti rasen noe. Den kan være noe reservert. Ellers en veldig fin hund, som jeg bare har positive erfaringer med :).

Takk for svar! Har nå vært i kontakt med flere oppdrettere, og ser ut til at den vil passe perfekt til mitt bruk. Så nå står jeg på venteliste på valp :danse:

Skrevet

Takk for svar! Har nå vært i kontakt med flere oppdrettere, og ser ut til at den vil passe perfekt til mitt bruk. Så nå står jeg på venteliste på valp :danse:

Så koselig :). Alltid koselig med hund. Har alltid ønsket meg hund, men har ikke fått lov til og ha det hjemme, så skal kjøpe meg hund når jeg flytter for meg selv :). Hvit Gjeterhund er en veldig fin rase, men det er ikke så mange oppdrettere av rasen i Norge.

Den jeg har vært mye med har vært ekstremt tolmodig med barn! :)

Skrevet

Vær nøye på linjer og gemytt hos foreldredyrene. Rasen sliter dessverre med en del nervøse og utrygge hunder.

Skrevet

Ja det stemmer som hun meg over her sier. Gemytt hos foreldrene er veldig viktig.. Lykke til med valp! :)

Skrevet

Er det lov å spørre om hvilken oppdretter du står på venteliste hos og hva du evt. skal bruke hunden til? :) Er interessert i rasen selv og har smått begynt å lete etter oppdrettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...