Gå til innhold

Snilleste brukeren på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Doge! (fordi hvem liker ikke hunder) :jepp: .. og alle andre :blomst:

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg

Waco

Anonymous poster hash: 3d0f4...0f7

:fnise:

:skratte:

Anonymous poster hash: 4854e...395

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror hvem man er i RL og hvem man er i KG kan være to helt forskjellige ting. Hvordan noen fremstiller seg her. En person kan fremstille seg som den snilleste her og være helt jævlig i det virkelige. Det kan man ikke vite.

Så å danne seg et bilde av brukere ut fra hva andre brukere skulle mene om andre og trykke like blir bare tullete.

Anonymous poster hash: 6d88e...a2e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Nephilim ;)

Skjønn jente det! Definitivt enig i at hun er en bra kandidat!

Stort sett snill og grei, men tar gjerne igjen når noen virkelig fortjener det! :P

Du, Neph, Heartbeat, Nordavind og Evilposelos i min bok.

Så snille og gode dere er :blomst:

Etter min mening, så er det dere tre:

Charmander, Synap, Bruce :blomst:

Så syns jeg også at Nordavind, Yme, LizLiz, Lille-Pus, og Yvonne virker som/er snille brukere :)

Edit: egentlig mange fler som jeg ikke husker navn på, men kjenner igjen profilbildet 😊😊

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Jeg tror Nosoul kan være det, men det er fordi jeg ser henne for meg kose seg i sofaen med strikketøyet og et glass rødvin og med det søte smilet :) Hvordan kan et sånt vesen ha noe ondt i seg?

Anonymous poster hash: 54c55...0a5

....... :flau:

NoSoul, O.G, SynPhy og Kamikatze.

:blomst:

Det er mange her inne jeg anser som både snille, gode og herlig brukere! Men om jeg måtte velge èn, er det nok Nordavind. Stiller alltid opp, unik mann med et enormt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hvem man er i RL og hvem man er i KG kan være to helt forskjellige ting. Hvordan noen fremstiller seg her. En person kan fremstille seg som den snilleste her og være helt jævlig i det virkelige. Det kan man ikke vite.Så å danne seg et bilde av brukere ut fra hva andre brukere skulle mene om andre og trykke like blir bare tullete. Anonymous poster hash: 6d88e...a2e

Nå begrenser vel trådtittelen dette til KG da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Nosoul kan være det, men det er fordi jeg ser henne for meg kose seg i sofaen med strikketøyet og et glass rødvin og med det søte smilet :) Hvordan kan et sånt vesen ha noe ondt i seg? Anonymous poster hash: 54c55...0a5

Må neste støtte denne og bekrefte at hun ikke har noe ondt i seg. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo veldig mange snille brukere, er umulig å vite hvem som er snillest uten å møte dem, for de er snille i alt de skriver, så det blir veldig mange på delt førsteplass :)

Da blir det trangt på 1. Plass pallen.

Anonymous poster hash: 55ac6...494

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...