Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik ser kroppen min ut ca.
167 cm og 68 kg.

Og dette er slik jeg vil se ut

Noen som vet hvordan jeg kan oppnå dette (litt mer detaljert enn spis sunt og tren?)

Hvor mye ned i vekt?

Hvilken mat?
Hvor mye mat?

Hvilken trening?
Hvor lenge/ofte?

Anonymous poster hash: 1c56a...9ab

post-37809-0-10159200-1428161610_thumb.j

post-37809-0-80365900-1428161643_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Første jeg tenker er ned i fettprosent og silikonpupper.

Er dumt å sammenligne kropper da alle er genetisk disponert forsjellig i forhold til hvordan muskler og fett fordeler seg.

Om målet er en definert, fast og fit kropp så må du i moderat underskudd for å få ned fettprosenten. Det avgjøres da av kostholdet(abs are made in the kitchen). I tillegg er kardio som jogging effektivt for å å brenne mest mulig fett.

Endret av Runforit
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dumt å sammenligne kropper da alle er genetisk disponert forsjellig i forhold til hvordan muskler og fett fordeler seg.

Om målet er en definert, fast og fit kropp så må du i moderat underskudd for å få ned fettprosenten. Det avgjøres da av kostholdet(abs are made in the kitchen). I tillegg er kardio som jogging effektivt for å å brenne mest mulig fett.

Takk for svar:) Passer bra siden jeg elsker å jogge!

Gjest Runforit
Skrevet

Takk for svar:) Passer bra siden jeg elsker å jogge!

Legg deg på minimum 1600 kcal og pluss på ekstra på dagene du jogger så burde du merke forskjell relativt raskt.

Viktig at du ikke underspiser for da tærer du ned verdifull muskelmasse så spis nok mat.

:)

Gjest Coolaid
Skrevet

Bildet til venstre er snop for øyet. Ser du slik ut så er du grisefin. Nå skal ikke jeg bestemme hvordan du skal trives med deg selv, men skal du forandre kroppen så gjør det på en naturlig og sunn måte.. men du, glem silikonen.

Gjest Woo-Hoo!
Skrevet

Seriøst ? ? ? :fnise:

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Seriøst ? ? ? :fnise:

Ja, er jo tydelig at bilde nr 2 er silikonpupper :P Om akkurat den kroppen er TS sin drømmekropp :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er en sannhet med modifikasjoner.... Det er å skrape kroppen for underhudsfett som gjør at magemusklene blir synlige. Det er ikke nødvendigvis hva man spiser eller treningen som gir det store utslaget, selv om det også er viktig. Slanking er vel ordet dere skammer dere over å bruke.

Anonymous poster hash: d1d71...22b

Gjest Woo-Hoo!
Skrevet

Ja, er jo tydelig at bilde nr 2 er silikonpupper :P Om akkurat den kroppen er TS sin drømmekropp :P

Jeg tenkte mer på at du råder en ung kvinne å ta silikon i brystene... men for all del, kjør på...flott det...

Skrevet

Jeg tenkte mer på at du råder en ung kvinne å ta silikon i brystene... men for all del, kjør på...flott det...

Hun gjorde jo ikke det da!

• Liker 7
Gjest Woo-Hoo!
Skrevet

Hun gjorde jo ikke det da!

Nei vel ? ? ? Hva kaller du det da ?

Gjest Runforit
Skrevet

Les en gang til du....

Om TS vil ha likest mulig kropp som bilde nr 2 så må det silikon til. Bortsett fra det så er det kosthold og trening som er avgjørende.

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Det er en sannhet med modifikasjoner.... Det er å skrape kroppen for underhudsfett som gjør at magemusklene blir synlige. Det er ikke nødvendigvis hva man spiser eller treningen som gir det store utslaget, selv om det også er viktig. Slanking er vel ordet dere skammer dere over å bruke.

Må ikke skrape kroppen for en flat mage. Om en kan få ruter på magen er genetisk bestemt.

Skrevet

Nei vel ? ? ? Hva kaller du det da ?

Jeg tror du har misforstått ganske kraftig...

• Liker 3
Skrevet

Hun nederste er ribbet for muskler og har kanskje naturlig høy forbrenning, og ja, silikonpupper. Jeg tror ikke det er det du egentlig vil ha. Det ser ikke ut som noe vanlig casual bilde, men noe modellgreier. Til og med VS-modeller ser ikke slik ut hele året. Løsningen til en sunn og sterk kropp er 1600-1700 kcal hvis du trener 3-5 ganger i uken. Styrke og løping, få i deg nok proteiner, så får du resultater. Rundt 1 times langkjøring kan brenne 1000kcal, det gjør det for meg iallefall! Ellers kan du sjekke ut kayla itsines bikini body guide, finn henne på nettside og instagram, der ser du mange imponerende og inspirerende før og etterbilder.

• Liker 1
Gjest Woo-Hoo!
Skrevet

Jeg tror du har misforstått ganske kraftig...

Håper virkelig det.

Gjest rådyr
Skrevet

Du trenger egentlig bare bedre holdning (å rette opp ryggen).

AnonymBruker
Skrevet

Trening og mat er jo slanking handler om...

Men det er faktisk sånn at det kommer veldig an på hva du spiser i forhold til hvilket resultat du får av trening eller bare slanking.

Anonymous poster hash: d7816...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger egentlig bare bedre holdning (å rette opp ryggen).

Jeg tror ikke "meg-bildet" er av trådstarter, siden det er tatt fra en nettside for undertøy.

(Curvy Kate)

Anonymous poster hash: 05cee...2cb

• Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg tror ikke "meg-bildet" er av trådstarter, siden det er tatt fra en nettside for undertøy.

(Curvy Kate)

Anonymous poster hash: 05cee...2cb

Jeg skjønte det. Var et forsøk på kompliment til den type kropp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...