pluttipott Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 (endret) Noen som bruker str. 40 til vanlig, og har Nike Air Max Thea (disse)? Hvilken størrelse måtte du ha? Har hørt de er relativt små i størrelsen, kan hende det er fordi passformen er smalere, og at de med bredere vrist må gå opp i størrelsen? Edit: vrist* Endret 4. april 2015 av pluttipott
Woooho Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Jeg har i grå og svart. Bruker 39 til vanlig, men har 40 i disse. Passer perfekt Har måttet gå opp en størrelse i alle Nike-parene mine. 1
pluttipott Skrevet 4. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg har i grå og svart. Bruker 39 til vanlig, men har 40 i disse. Passer perfekt Har måttet gå opp en størrelse i alle Nike-parene mine. Takk for svar! Det er Thea-skoene du har sant? Har du bred vrist? Endret 4. april 2015 av pluttipott
rillemille Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Jeg har bred rist og måtte opp en størrelse. Litt trange de to-tre første dagene, men nå er de veldig gode på 1
pluttipott Skrevet 4. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2015 Jeg har bred rist og måtte opp en størrelse. Litt trange de to-tre første dagene, men nå er de veldig gode på Okei, takk Noen som har peiling på om Zalando vil komme til å få de inn igjen?
Woooho Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Ja det er Thea jeg har. Veldig gode sko Har ganske normal fot, ikke spesielt bred. Men min erfaring er at de fleste Nike sko er små i størrelsen, så jeg har måttet gå opp en størrelse. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Jeg har veldig smale føtter, men måtte likevel gå opp en størrelse fra 39 til 40 fordi de er stramme over vrista Har man breie føtter har man nok ikke sjans Anonymous poster hash: ec252...222
laperla Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Jeg har mine i strl. 35,5, og bruker 35 til vanlig. Som det nevnes over her, litt stramme noen dager, så tøyer de seg noe. Modellen er veldig fin, og har freshe farger. Etter min mening er dette greie sko å bruke til hverdags, men ikke noe jeg ville brukt på trening, eller hvis jeg skal gå mye.
Gjest Evans Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Hei! Jeg prøvde disse i hvit, men for meg var det omvendt - de var større enn vanlig. Nå ser det ut som det er svart du skal gå for, men hvis du tenker på hvit så vær obs på at de er nærmest gul/grønne enkelte steder. Visstnok på grunn av stoffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå