Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en butikk i Kristiansand hvor de selger de såkalte vaffeljakkene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om en butikk i Kristiansand hvor de selger de såkalte vaffeljakkene?

Er det noen butikk som ikke selger de...? Syns de selges overalt for tiden!

Anonymous poster hash: 2c187...d8c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det er Høyer og Retro som fører dem.

Anonymous poster hash: 9b01a...6db
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det er Høyer og Retro som fører dem.

De finnes jo over alt! Gina, H&M, Zara, Cubus har de også. Så man må ikke kjøpe dyrt :)

Anonymous poster hash: 00847...9c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De finnes jo over alt! Gina, H&M, Zara, Cubus har de også. Så man må ikke kjøpe dyrt :)

Ok, trodde TS mente de originale siden hun skrev "de såkalte vaffeljakkene". Hørtes ut som hun ikke mente generelt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, trodde TS mente de originale siden hun skrev "de såkalte vaffeljakkene". Hørtes ut som hun ikke mente generelt. :)

Orginale jakker... Da lurer jeg på hvor de orginale joggesko, orginale BHer og orginale sokker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Orginale jakker... Da lurer jeg på hvor de orginale joggesko, orginale BHer og orginale sokker.

Det er mange som har laget Converse-lignende sko, men det er fortsatt Converse som hadde originalen.

Jeg skal ikke blande meg inn i originale jakker, men originale vaffeljakker er det Barbour som hadde.

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

Det er mange som har laget Converse-lignende sko, men det er fortsatt Converse som hadde originalen.

Jeg skal ikke blande meg inn i originale jakker, men originale vaffeljakker er det Barbour som hadde.

Hvis det var det ts mente, så vil jeg tro at hun hadde understreket det litt bedre. Barbour har vel ikke akkurat patent på ordet 'vaffeljakke'.

AnonymBruker
Skrevet

Korte, kviltede jakker var i bruk alt på 1700-tallet, antagelig før det også, men de typene vaffeljakkemodeller som er populære i dag ble først designet i 1965 av Steve Guylas. Hvis man skal ha en "original" vaffeljakke er merket Husky.

Anonymous poster hash: 0a95d...d1a

• Liker 2
Skrevet

TS

Jeg mener ikke de orginale, altså Barbour jakke. Men ei som ligner bare at den er billigere :) Tror dere de blir solgt på Zara? Isåfall, noen som vet når Zara i Kristiansand er ferdig bygget?

AnonymBruker
Skrevet

Korsfarere brukte sånne jakker. Spesielt nytt er det ikke.

Anonymous poster hash: 2da15...e46
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...