AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Vi er en familie på 4 (barn 1 & 6 år) som vil reise til område rundt cancun, playa del carmen eller noe nær strandlinjen der. Jeg er veldig kresen på hotel å vi skal være der i to uker (og muligens gifte oss på sparket) Vi ønsker et soldi hotel (gjerne fem stjerners) som tilbyr det meste. For dere som har reist der (enten som familie eller par) hva vl dere anbefale? Jeg er som sagt meget kresen og jeg ville blitt ganske i fra meg hvis jeg reiser over andre siden av gjorden og kommet på et møkka hotel uten gode tilbud for store å små. (Ikke et skrike hotell med masse unger nødvendighvis. Dette er en reise som er veldig viktig for oss som familie pga giftemålet, men vi betaler ikke oss til døde for denne reisen. Kom med anbefalinger av hotel, hvor man billigst mulig kan booke ol. Gjerne dere som har vært der flere ganger på forskjellige hoteller. Som sagt er jeg en kresen dame å skal være der i 2 uker så jeg vil gjerne ha 5 sterners hotel. Takker for svar på det høyeste. Jeg har aldri vært på den siden av jorden før å kjenner at det er ekstremt vanskelig å velge. Det som er luktrativt for noen kan være ræva drit for andre. Strandlinjen er også viktig for meg. (nei jeg er ingen rikmannskvinne) Som nevn skal vi muligens gifte oss der nede også bare oss med barna. Vi reiser i juni. Ingen fastsatt dato. Vurderer Westin eller mariott. Anonymous poster hash: 0728c...99e
caroprins Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 (endret) Jeg har bodd på Barcelo Maya Palace. Dette er et 5 stjernes all inklusive med flere a.la carte restauranter inkludert ved siden av bufferestauranten. Man har dessuten fri tilgang til alle de 5 andre hotellene med restauranter også når man bor på dette hotellet. Det var flere bryllup der også når vi var der. Dette er etter min mening et fantastisk hotel. Stranden er også privat og det er kun hotell gjester innenfor området som kan være der. http://www.startour.no/feriereiser/mexico/playa-del-carmen/barcelo-maya-palace-deluxe/pc-000001969/ Endret 7. april 2015 av caroprins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå