Gå til innhold

Hvordan bestille mørkekjøringstime?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 151d9...ceb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det gjør kjørelæreren din for deg

Anonymous poster hash: d3e0f...1a4

AnonymBruker
Skrevet

det gjør kjørelæreren din for deg

Anonymous poster hash: d3e0f...1a4

Jeg har ingen kjørelærer jeg? har tatt trafikkalt grunnkurs for et år siden og må ta mørkekjøringa nå for å kunne øvelseskjøre, men jeg hadde ingen kjørelærer.

Anonymous poster hash: 151d9...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Da må du få deg en kjørelærer.

Anonymous poster hash: 60ac3...713

• Liker 1
Skrevet

Mørkekjøringa som er en del av trafikalt grunnkurs mener du? Da må du ta kontakt med en kjøreskole og høre når de arrangerer det. Du er nok for sent ute til å rekke det nå, det er jo lyst om kvelden.

Jeg måtte ikke ha mørkekjøringa for å øvelseskjøre. Tok den etterpå når jeg hadde tid. Du må uansett ringe en kjøreskole og høre, gjerne den du planlegger å bruke for å ta lappen. De forteller deg om du kan begynne å øvelseskjøre nå eller om du må vente.

AnonymBruker
Skrevet

For et utrolig dumt spørsmål!

Alt som har med kjøreopplæring å gjøre bestiller man selvsagt hos en kjøreskole...!

Anonymous poster hash: fc10d...c8a

• Liker 2
Skrevet

Du trenger ikke ta mørkekjøring nå for å kunne øvelseskjøre. Tror faktisk kjøreskolene har sluttet å holde mørkedemo for sesongen.

Etter 16 mars får man øvelseskjøringsbevis uten mørkekjøring, det er gyldig fra 16 mars til 31 oktober. Bare ring 02030 og oppgi fødselsnummer, så sender de et i posten. Du kan også hente på nærmeste trafikkstasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...