AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hei. Finnes det en app som kan bytter sang etter for eksempel 1 minutt? Planlegger å bruke dette til løping på tredemølla. Dvs at jeg først har en song som varer i et minutt, deretter så skiftes det automatisk til en ny sang som deretter kun varer i ett minutt osv. Takk for svar. Anonymous poster hash: 8969a...b54
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Hei. Finnes det en app som kan bytter sang etter for eksempel 1 minutt? Planlegger å bruke dette til løping på tredemølla. Dvs at jeg først har en song som varer i et minutt, deretter så skiftes det automatisk til en ny sang som deretter kun varer i ett minutt osv. Takk for svar.Anonymous poster hash: 8969a...b54 Er set pga intervalltrening? Finnes egen app hvor du kan snekre sammen egne intervaller som sier fra når du skal slutte/starte å løpe. Anonymous poster hash: 4994b...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Er set pga intervalltrening? Finnes egen app hvor du kan snekre sammen egne intervaller som sier fra når du skal slutte/starte å løpe.Anonymous poster hash: 4994b...4e6 Mere som om at jeg har en sang som varer i et minutter, også ny sang i ett minutt, enda en ny sang i det tredje mintutet, og sånn fortsetter det. Altså ingen hvilkepause mellom sangene. Anonymous poster hash: 8969a...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå