AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Trenger forslag til et sted hvor man kan få puste og menneskene bryr seg oppriktig om hverandre.. Jeg har sykdommen me og trenger healende omgivelser..Anonymous poster hash: 9400d...15d
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Det er da ikke så ille der. Det er trangsynte mennesker som er ille og dem finner du alle steder. 2
shi Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Med ME er det nok klimamessig bedre på sør eller sørvestlandet - mindre snømåking og ikke så lang mørketid som kan påvirke ME. Viktigere er det å bo et sted man har nettverk som aksepterer at man ikke er i form og de kan man finne overalt, men det er lettere der man allerede er etablert enn et helt nytt sted. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Trangsynte mennesker finnes da overalt. Jeg ville evt flyttet dit jeg har nærme venner/familie som støtter deg uansett. Bor selv midt i skauen, syns det er en fin plass å bo. Hyggelige folk, fritt for barna å løpe rundt uten at man trenger å bekymre seg og at det er så fint rundt oss! Ut vinduet mitt ser jeg skog og fjell og det er helt fantastisk. Flott for de som vil bo i "healende" omgivelser Anonymous poster hash: f647a...3f0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Bor i blokk idag så kanskje en ide men følger vel endel ekstra arbeid med å eie et hus i skogen? TsAnonymous poster hash: 9400d...15d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Bor i blokk idag så kanskje en ide men følger vel endel ekstra arbeid med å eie et hus i skogen? TsAnonymous poster hash: 9400d...15d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Folk som har ME er fæle til å sette seg selv i offerrollen. Jeg tror du skal gå litt mer i deg selv og ikke prøve å flytte fra problemene dine. Anonymous poster hash: 27243...1c1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Folk som har ME er fæle til å sette seg selv i offerrollen. Jeg tror du skal gå litt mer i deg selv og ikke prøve å flytte fra problemene dine. Anonymous poster hash: 27243...1c1 Spar deg. Anonymous poster hash: c31ef...35f 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Folk som har ME er fæle til å sette seg selv i offerrollen. Jeg tror du skal gå litt mer i deg selv og ikke prøve å flytte fra problemene dine. Anonymous poster hash: 27243...1c1 Som ME-syk synes jeg slike utsagn er ganske usmakelige. Kjenner meg dessuten ikke igjen i det du sier, verken på meg selv eller alle de andre ME-syke jeg kjenner. Kan ikke forstå at vi liksom går mer inn i en offerrolle enn andre kronisk syke. Jeg forstår ikke helt problemstillingen til TS, men jeg synes akkurat nå at du har like mye grunn til å gå inn i deg selv og tenke over hva du sier som det han/hun har. Anonymous poster hash: a5bda...2c4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Bare det at jeg synes folk flest nordfra er enklere å forholde seg til for de sier rett ut hva de mener, er mer åpenhjertige og kontroversielle meninger tåles lettere,og de er mindre fordomsfulle,humoren sitter løsere og i et slikt klima er det lettere å være til. Sørlendinger er det etter min erfaring ikke så lett å vite hvor du har og lynnet deres står generelt i sterk kontrast til foreksempelvis nordlendingers lynne. Anonymous poster hash: 9400d...15d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #11 Skrevet 5. april 2015 Jeg er nordlending og bor på sørlandet, Skjønner ikke hva du mener. Er sørlendingen fordomsfull? Bare vent til du kommer nordover med sørlandsdialekta di- så skal du nok merke fordommer! Anonymous poster hash: 4bf74...e5e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #12 Skrevet 5. april 2015 Jeg er nordlending og bor på sørlandet, Skjønner ikke hva du mener. Er sørlendingen fordomsfull? Bare vent til du kommer nordover med sørlandsdialekta di- så skal du nok merke fordommer! Anonymous poster hash: 4bf74...e5e Bare for å ha sagt det jeg er ikke innfødt sørlending bare bodd her en god del år, og de nordlendingene jeg kjenner har en direktehet i sin væremåte som er tiltalende, for de tør å sette ord på det som sørlendinger helst ikke vil skal snakkes om.De tør å stikke hull på materien og viser større handlekraft. Ok det finnes sikkert unntak, men jeg har gjort meg brede erfaringer på dette området som gjør at jeg kan konkludere. Sørlendinger er gode på å vise unnfallenhet Anonymous poster hash: 9400d...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå