Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Lurte på hvis man låser profilen så kun venner kan se hva du legger ut. Også legger jeg ut bilder med forskjellige hashtags, kan likevel fremmede like bildet du har lagt ut selv om profilen egentlig er stengt for fremmede? Hvis de ser bildet ditt gjennom en hashtag.

Håper dere forsto 😊

Anonymous poster hash: 018e3...906

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Lurte på hvis man låser profilen så kun venner kan se hva du legger ut. Også legger jeg ut bilder med forskjellige hashtags, kan likevel fremmede like bildet du har lagt ut selv om profilen egentlig er stengt for fremmede? Hvis de ser bildet ditt gjennom en hashtag.

Håper dere forsto 😊

Nei, selv lm du legger til hashtags er bildet kun synlig for vennene dine :)

AnonymBruker
Skrevet

Okei, tusen takk for svar 😊

Skrevet

Feil.

Skrevet

Feil.

Hvis kontoen er privat skal kun venner se bildene, selv med hashtags. Har du link til endringer instagram har gjort?

Skrevet

Hvis kontoen er privat skal kun venner se bildene, selv med hashtags. Har du link til endringer instagram har gjort?

Trykk på en mye brukt hashtag du og se om du får opp bare dine venners bilder på den.

AnonymBruker
Skrevet

Trykk på en mye brukt hashtag du og se om du får opp bare dine venners bilder på den.

Du får ikke opp "dine venner", du får opp alle med åpen profil. Har noen lukket profil vises de ikke.

Anonymous poster hash: 2552d...0e7

• Liker 1
Skrevet

Du får ikke opp "dine venner", du får opp alle med åpen profil. Har noen lukket profil vises de ikke.

Anonymous poster hash: 2552d...0e7

Nei vel.

Skrevet

Jeg får opp både mine venner OG alle med åpen profil som har brukt den hashtaggen. Bildene som ikke kommer opp er de som har lukket profil som jeg ikke følger. Disse bildene blir ikke synlig. Les retningslinjene til instagram.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får opp både mine venner OG alle med åpen profil som har brukt den hashtaggen. Bildene som ikke kommer opp er de som har lukket profil som jeg ikke følger. Disse bildene blir ikke synlig. Les retningslinjene til instagram.

For det får du da ja.

AnonymBruker
Skrevet

Feil.

Nei, du tar feil denne gangen. Har man lukket profil er det kun venner som kan de bildene dine, uansett hvor mange hashtags man skriver.

Anonymous poster hash: d5bb7...5ee

• Liker 1
Skrevet

Nei, du tar feil denne gangen. Har man lukket profil er det kun venner som kan de bildene dine, uansett hvor mange hashtags man skriver.

Anonymous poster hash: d5bb7...5ee

Ja vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...