AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hei. Lurte på hvis man låser profilen så kun venner kan se hva du legger ut. Også legger jeg ut bilder med forskjellige hashtags, kan likevel fremmede like bildet du har lagt ut selv om profilen egentlig er stengt for fremmede? Hvis de ser bildet ditt gjennom en hashtag. Håper dere forsto 😊Anonymous poster hash: 018e3...906
Blådiamant Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Hei. Lurte på hvis man låser profilen så kun venner kan se hva du legger ut. Også legger jeg ut bilder med forskjellige hashtags, kan likevel fremmede like bildet du har lagt ut selv om profilen egentlig er stengt for fremmede? Hvis de ser bildet ditt gjennom en hashtag. Håper dere forsto 😊Anonymous poster hash: 018e3...906 Nei, selv lm du legger til hashtags er bildet kun synlig for vennene dine
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Nei, selv lm du legger til hashtags er bildet kun synlig for vennene dine Okei, tusen takk for svar 😊Anonymous poster hash: 018e3...906
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Nei, selv lm du legger til hashtags er bildet kun synlig for vennene dine Feil.
Blådiamant Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Feil. Hvis kontoen er privat skal kun venner se bildene, selv med hashtags. Har du link til endringer instagram har gjort?
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Hvis kontoen er privat skal kun venner se bildene, selv med hashtags. Har du link til endringer instagram har gjort? Trykk på en mye brukt hashtag du og se om du får opp bare dine venners bilder på den.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Trykk på en mye brukt hashtag du og se om du får opp bare dine venners bilder på den. Du får ikke opp "dine venner", du får opp alle med åpen profil. Har noen lukket profil vises de ikke. Anonymous poster hash: 2552d...0e7 1
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Du får ikke opp "dine venner", du får opp alle med åpen profil. Har noen lukket profil vises de ikke. Anonymous poster hash: 2552d...0e7 Nei vel.
Blådiamant Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Trykk på en mye brukt hashtag du og se om du får opp bare dine venners bilder på den. Jeg får opp både mine venner OG alle med åpen profil som har brukt den hashtaggen. Bildene som ikke kommer opp er de som har lukket profil som jeg ikke følger. Disse bildene blir ikke synlig. Les retningslinjene til instagram. 2
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 Jeg får opp både mine venner OG alle med åpen profil som har brukt den hashtaggen. Bildene som ikke kommer opp er de som har lukket profil som jeg ikke følger. Disse bildene blir ikke synlig. Les retningslinjene til instagram. For det får du da ja.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #11 Skrevet 4. april 2015 Feil. Nei, du tar feil denne gangen. Har man lukket profil er det kun venner som kan de bildene dine, uansett hvor mange hashtags man skriver. Anonymous poster hash: d5bb7...5ee 1
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2015 #12 Skrevet 4. april 2015 Nei, du tar feil denne gangen. Har man lukket profil er det kun venner som kan de bildene dine, uansett hvor mange hashtags man skriver.Anonymous poster hash: d5bb7...5ee Ja vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå