AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Møtte en fyr via Tinder. Traff han noen ganger og fyren var absolutt grei å gå ut med. Men jeg merket fort at han datet andre også. Spesielt siden han også inviterte en bekjent ut på date etter at hun også traff han der. Jeg aner ikke om de to har gått ut med hverandre. Men etter en stund tok kontakten slutt. Er det greit å spørre om hvorfor? PS: jeg dater en annen fyr nå så det er ikke snakk om å prøve å få han tilbake Anonymous poster hash: b776b...df2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Ber du om grunn for alt? Nei, skal man begynne å grunngi alt mulig så blir det masete, og kleint.Anonymous poster hash: aca2c...8d5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Tror ikke det er så mye å hente der. For at det skal ha noe for seg må han jo ha vist genuin interesse over noe tid - slik at det er noe spesifikt som gjorde at han mistet interessen som du kanskje kan ha utbytte av å vite om. Slik du forklarer det virker det som han aldri var kjempekeen og det handler nok om mangel på tiltrekning og/eller kjemi, uten at det er noe du trenger å endre eller vite om. Anonymous poster hash: 10f08...049
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Han var kjempekeen. Sa i så fall så. Var snakk om alt vi skulle gjøre sammen i tiden fremover mm. Vi datet i et par uker intensivt (aldri sex) og pratet med hverandre hele dagen lang. Og så - stille. Anonymous poster hash: b776b...df2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Han var kjempekeen. Sa i så fall så. Var snakk om alt vi skulle gjøre sammen i tiden fremover mm. Vi datet i et par uker intensivt (aldri sex) og pratet med hverandre hele dagen lang. Og så - stille.Anonymous poster hash: b776b...df2 Du er ikke intr i å få han tilbake, dere datet i to uker og du vil vite grunnen alikevel? Jeg syntes ikke det virker så vanskelig å tenke seg hva som kan ha vært grunnen; nemlig at han fattet mer interesse for en av de andre han datet betyr ingenting at han sa han var superkeen, når han fant ut at han var enda mer superkeen på en annen.. Anonymous poster hash: 2f38e...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Han var kjempekeen. Sa i så fall så. Var snakk om alt vi skulle gjøre sammen i tiden fremover mm. Vi datet i et par uker intensivt (aldri sex) og pratet med hverandre hele dagen lang. Og så - stille. Anonymous poster hash: b776b...df2 Dersom du "merket fort at han datet andre" var vel dette mer ord enn realitet. Han fattet mer interesse for noen andre. Anonymous poster hash: 10f08...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå