AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hva fikk du i påskeegget ditt i år? Er du fornøyd? Anonymous poster hash: 1417b...a15
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Flesk og duppe. Og ei halv ei med absolutt blå. Anonymous poster hash: b3757...46a
Rosewood Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Smågodt, kvikklunsj, en kinder maxi bar, saltsild
Gjest Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Siden jeg er voksen, så må jeg kjøpe mitt eget påskeegg om jeg skal ha noe. Og da skjønner jeg ikke poenget med å kjøpe et påskeegg for å kjøpe noe å ha i det...for så å ta alt ut av egget Har laget meg ei god suksessterte da 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Tror ikke jeg får noe påskeegg, da blir jeg veldig overraska i så fall. Men har ordna et til typen for gøy, som inneholder favorittølen, noe digg snacks, peanøttsmør og noen småting som er veldig "ham". Han ga meg noe på valentinsdagen uten at jeg gjorde noe, så da burde det vel gå greit at jeg gir ham noe uten gjengjeld nå (skal jeg argumentere med ). Anonymous poster hash: 57bea...bb2
Thorn Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Nonstop, Kvikk Lunsj, Eventyrsjokolade, Kinderegg, Extra-tyggis, Dent-pastiller, mini-Twix, Kinder Maxi, ostepop, bamsechips og noen påskefigurer i sjokolade. Er kjempefornøyd med alt utenom kalorimengden
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Nonstop, Kvikk Lunsj, Eventyrsjokolade, Kinderegg, Extra-tyggis, Dent-pastiller, mini-Twix, Kinder Maxi, ostepop, bamsechips og noen påskefigurer i sjokolade. Er kjempefornøyd med alt utenom kalorimengden Kan godt hjelpe deg med ostepopen jeg Anonymous poster hash: f1634...a92
MarianneE Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Vi gir påskeegg til datteren men ikke til hverandre lengre. Kjøper heller inn en haug med felles godt til påska.
Vorin Skrevet 5. april 2015 #12 Skrevet 5. april 2015 Sukkerfri vingummi og sjokolade søtet med stevia.
Mynona Skrevet 5. april 2015 #13 Skrevet 5. april 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå