Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg et helt nytt produkt på markedet som skal hjelpe meg med å fjerne cellulittene. Leste først om det i et ukeblad og fant det på nettet. Nå er jeg i gang Tror dette vil gi utslag. Kjenner at det prikker og jobber i huden og den blir rødflammete ved påføring. Dessuten lå det en plate med som scanner inn cellulittene. Ergo kan man følge med på at de blir mindre og forsvinner :-) Er det noen andre som har prøvd dette? Legger ved linken. Det heter ialfall Cellusystem. http://www.sunica.no/ Spent bruker
maki Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 nei jeg synes det er for dyrt, for meg har det holdt å gå for å få det bort og for å holde det borte. hadde vel "latskaps" cellulitter
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Hadde du mye cellulitter før du begynte å gå Maki? Jeg har en del og håper på at det er latskapscellulitter..
SimSim Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Har en venninne som nettopp har begynt å bruke det. Hun skryter veldig av det og ser allerede forskjell etter 2 uker. Kanskje verdt å prøve hvis man ikke orker å trene så mye? SimSim
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå