Gå til innhold

Følelser for legen sin......

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er du fornøyd med legen din?

Jeg er glad i legen min. Han betyr så mye for meg.

Han lytter, han viser forsåelse, han trøster og oppmuntrer, han avviser meg ikke, han "jatter ikke med" på alt jeg sier, han er en diskusjonspartner, han kommer med råd og hjelp. Han har stått ved min side i snart 15 år. Han "tok tak" og var den første som "hørte på meg" og tok meg alvorlig. Han har humor. Han vet ALT om meg. Han er min beste støtte. Han er toppNikke.gif

Hadde det ikke vært for han så hadde jeg nok "ligget under torva" for lenge, lenge siden.

Jeg kunne nok ikke hatt en bedre legekys_2.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med legen min ja, men følelser for han ?

Nei !12

Skrevet

jeg er kjempefornøyd. han er lydhør og forståelsesfull. jeg tror aldri jeg hadde turt å be om hjelp med de psykiske problemene mine hos noen annen lege jeg har vært hos. veldig glad for at akkurat han er legen min, men jeg har ikke følelser for ham, altså.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med legen min. Har brukt samme lege i 20 år og han redda trolig livet mitt i -86.

Nå kan jeg ta kontakt når som helst hvis det er noe og som oftest får jeg komme samme dag.

Ikke sjelden sporer samtalen av til helt andre ting enn det jeg egentlig kom for. Kort sagt kan vi snakke om alt og ingenting.

• 17 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2002 den 12.26, Gjest Anonymous skrev:

Er du fornøyd med legen din?

Jeg er glad i legen min. Han betyr så mye for meg.

Han lytter, han viser forsåelse, han trøster og oppmuntrer, han avviser meg ikke, han "jatter ikke med" på alt jeg sier, han er en diskusjonspartner, han kommer med råd og hjelp. Han har stått ved min side i snart 15 år. Han "tok tak" og var den første som "hørte på meg" og tok meg alvorlig. Han har humor. Han vet ALT om meg. Han er min beste støtte. Han er toppNikke.gif

Hadde det ikke vært for han så hadde jeg nok "ligget under torva" for lenge, lenge siden.

Jeg kunne nok ikke hatt en bedre legekys_2.gif

Så fint å lese :hjerte: 

Anonymkode: 97711...a38

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Så fint å lese :hjerte: 

Anonymkode: 97711...a38

Hvorfor trekke frem 17 år gamle tråder?

Anonymkode: ef0fb...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...