Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går på en medisin som gjør at jeg ikke kan vokse. Har mye hår på kinn, hake og overleppe.

Kan ikke bruke laser heller.

Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 8b828...3ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får du ikke lov å vokse?

Hvis du får lov kan du nappe, barbere, bruke hårfjerningskrem eller bleke hårene

Anonymous poster hash: 355e6...f4d
AnonymBruker
Skrevet

Huden blir tynnere av medisinen og det kan skade den permanent.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du ikke ha hår i ansiktet? Helt naturlig det, eller? Like naturlig som å ha hår på fitta som mange feminister synes er så viktig.

Anonymous poster hash: dcfee...29d
Skrevet (endret)

Jeg går til ei dame som bruker tråd. Du kan søke opp threading på YouTube, er relativt enkelt å gjøre selv også etter litt øvelse.

Endret av Nori
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del og det er mørkt. Treading gjør utrolig vondt, så høy smerteterskel har jeg ikke:/

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke kan vokse, nappe, treading, eller bleke så kan du bare barbere, som jeg virkelig ikke anbefaler med mindre du vil gjøre det hver dag eller annenhver dag resten av livet. Skjønner det kan være plagsomt med hår, har selv hår på sidene av ansiktet med det er helt naturligt å ha litt hår, gener eller medisiner. :-)

Anonymous poster hash: b638a...6e5

• 4 uker senere...
Skrevet

Epilasjon er den best beviste form for permanent hårfjerning, og et godt alternativ til laser. Verdt å sjekke ut!

Skrevet

Hvorfor skal du ikke ha hår i ansiktet? Helt naturlig det, eller? Like naturlig som å ha hår på fitta som mange feminister synes er så viktig.

Anonymous poster hash: dcfee...29d

:murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...