AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hei! Var hos ei venninne i kveld. Hun og mannen hadde invitert meg og noen andre venner av dem over for å spille spill og drikke øl. Veldig koselig! På forhånd hadde jeg håpa litt på at en fyr jeg traff der for sånn 1 år siden (men snakka ikke noe særlig da, men syntes han var søt) skulle være der, men antok at han ikke kom til å være der. Hva var sannsynligheten for det liksom? Men joda, viste seg at han var der! SUPERFIN fyr, finere enn jeg huska, og veldig snill og morsom. Ja, jeg ble sinnsykt betatt. I tillegg lo han av det jeg sa når jeg prøvde å være morsom, som er et pluss Var ikke veldig med flørting, da det ikke var helt settingen for det, men jeg sitter nå her og tenker på ham. Følte kjemien var ganske bra. Skal jeg tørre å legge ham til på Facebook? Sannsynligheten for at jeg treffer ham igjen i en sosial setting med venninna mi er jo ganske stor (selv om det sikkert er lenge til), så kaaaan jo bli litt kleint om han ikke er interessert. Men ja, den modige siden av meg tenker at man lever jo bare en gang, og at jeg bare bør hoppe i det. Den pysete siden av meg sier bare "Nei, drit i det. Er han interessert tar han kontakt selv". Såå, noen tips eller oppmuntrende ord som kan dytte meg litt i gang? Hva er det verste som kan skje liksom? Jeg har aldri prøvd å sjekke opp en fyr edru, og har egentlig lite erfaring med dating osv. Så dette er ganske skummelt. Hater å bli avvist (men hvem gjør vel ikke det...). Anonymous poster hash: e6fbc...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Hei! Var hos ei venninne i kveld. Hun og mannen hadde invitert meg og noen andre venner av dem over for å spille spill og drikke øl. Veldig koselig! På forhånd hadde jeg håpa litt på at en fyr jeg traff der for sånn 1 år siden (men snakka ikke noe særlig da, men syntes han var søt) skulle være der, men antok at han ikke kom til å være der. Hva var sannsynligheten for det liksom? Men joda, viste seg at han var der! SUPERFIN fyr, finere enn jeg huska, og veldig snill og morsom. Ja, jeg ble sinnsykt betatt. I tillegg lo han av det jeg sa når jeg prøvde å være morsom, som er et pluss Var ikke veldig med flørting, da det ikke var helt settingen for det, men jeg sitter nå her og tenker på ham. Følte kjemien var ganske bra. Skal jeg tørre å legge ham til på Facebook? Sannsynligheten for at jeg treffer ham igjen i en sosial setting med venninna mi er jo ganske stor (selv om det sikkert er lenge til), så kaaaan jo bli litt kleint om han ikke er interessert. Men ja, den modige siden av meg tenker at man lever jo bare en gang, og at jeg bare bør hoppe i det. Den pysete siden av meg sier bare "Nei, drit i det. Er han interessert tar han kontakt selv". Såå, noen tips eller oppmuntrende ord som kan dytte meg litt i gang? Hva er det verste som kan skje liksom? Jeg har aldri prøvd å sjekke opp en fyr edru, og har egentlig lite erfaring med dating osv. Så dette er ganske skummelt. Hater å bli avvist (men hvem gjør vel ikke det...).Anonymous poster hash: e6fbc...2bc Jeg legger aldri til noen på Facebook men blir lagt til selv. Det er fordi jeg ikke bruker Facebook aktivt for å knytte nettverk. Så om han tenker som jeg gjør, så er det egentlig bare ditt tap at du sitter og venter på kontakt.Anonymous poster hash: 398c2...1ad
Mallimor Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Kjør på! Jeg tok også en slik sjangse! Endte opp som kjærester:) du har ingenting å tape på det, og han kommer nok til å godta. Når forespørselen er sendt, ligger ballen hos han, og da ser du om han tar kontakt. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Kjør på! Jeg tok også en slik sjangse! Endte opp som kjærester:) du har ingenting å tape på det, og han kommer nok til å godta. Når forespørselen er sendt, ligger ballen hos han, og da ser du om han tar kontakt. Er det ikke litt rart om jeg legger ham til og ikke sier hei da? TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Er det ikke litt rart om jeg legger ham til og ikke sier hei da? TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc Altså, hvis han godtar forespørselen da. TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc
Charmander Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 "Skal jeg tørre legge han til på FB" Omg, er det så stor "greie"?.... 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Legg ham til. Du har ikke noe å tape på det. Anonymous poster hash: 380ad...f38
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 "Skal jeg tørre legge han til på FB" Omg, er det så stor "greie"?.... Hvorfor så nedlatende? For meg er det en stor greie. Som mange andre er tanken på å bli avvist skummel. Kom inn her for å få litt oppmuntrende ord, ikke kjipe kommentarer fra folk som deg. TSAnonymous poster hash: e6fbc...2bc 5
LadyL Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Jeg gjorde det. Han begynte å prate noen uker etterpå. Nå dater vi Han synes sikkert det bare er koselig
lillsunshine Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 Gjør det! Og gjør det er nå, før det har gått for lenge siden sist du traff han. Du kommer til å gruble og gruble om du ikke gjør det, hva om? Bare gjør det. Du tåler å bli avvist om det er det som blir resultatet 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #11 Skrevet 4. april 2015 Gjør det! Og gjør det er nå, før det har gått for lenge siden sist du traff han. Du kommer til å gruble og gruble om du ikke gjør det, hva om? Bare gjør det. Du tåler å bli avvist om det er det som blir resultatet Har lagt ham til, må bare manne meg opp til å si noe TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc 3
Charmander Skrevet 4. april 2015 #12 Skrevet 4. april 2015 Hvorfor så nedlatende? For meg er det en stor greie. Som mange andre er tanken på å bli avvist skummel. Kom inn her for å få litt oppmuntrende ord, ikke kjipe kommentarer fra folk som deg. TSAnonymous poster hash: e6fbc...2bc De aller fleste normale mennesker synes det er hyggelig å få en friend request, om han ikke synes det så er han ikke verdt å spare på uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #13 Skrevet 4. april 2015 Har lagt ham til, må bare manne meg opp til å si noe TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc Start med "hei". Anonymous poster hash: a8b25...7a8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #14 Skrevet 5. april 2015 Jæjæ, oppdatering da. Jeg startet med et takk for i går og spurte rett ut om han ville finne på noe en dag, og det hadde han lyst til Det er jo en begynnelse! TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc 7
guttemann Skrevet 5. april 2015 #15 Skrevet 5. april 2015 Jæjæ, oppdatering da. Jeg startet med et takk for i går og spurte rett ut om han ville finne på noe en dag, og det hadde han lyst til Det er jo en begynnelse! TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc Tre tomler opp! 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #16 Skrevet 5. april 2015 Tre tomler opp! Takk! Ikke så dumt å tørre å ta initiativ selv har jeg funnet ut :nigo:Hadde nok overlevd å bli avvist også, selv om det er kjipt! Uansett, tror terskelen for å gjøre det samme igjen i framtiden er lavere nå. Anonymous poster hash: e6fbc...2bc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #17 Skrevet 5. april 2015 Jæjæ, oppdatering da. Jeg startet med et takk for i går og spurte rett ut om han ville finne på noe en dag, og det hadde han lyst til Det er jo en begynnelse! TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc Så flott! Nå må en av dere ta tak i dette i nær framtid. Ikke gå å vent et år til . Anonymous poster hash: 7657b...65a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #18 Skrevet 5. april 2015 Så flott! Nå må en av dere ta tak i dette i nær framtid. Ikke gå å vent et år til . Anonymous poster hash: 7657b...65a Ja, han foreslo dag med en gang, som dessverre ikke passet for meg. Den neste uka blir vanskelig for meg, men håper på at det blir noe til helga. TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #19 Skrevet 5. april 2015 Ja, han foreslo dag med en gang, som dessverre ikke passet for meg. Den neste uka blir vanskelig for meg, men håper på at det blir noe til helga. TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc Wow, love is in the air . Håper dere får til å treffes i helga . Nå må du ikke bli så nervøs at du får i deg for mye alkohol. Det gjorde en venninne, hun havna på glattcella på danskebåten og fuglen var fløyet når hun kom til seg selv Anonymous poster hash: 7657b...65a 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #20 Skrevet 5. april 2015 Wow, love is in the air . Håper dere får til å treffes i helga . Nå må du ikke bli så nervøs at du får i deg for mye alkohol. Det gjorde en venninne, hun havna på glattcella på danskebåten og fuglen var fløyet når hun kom til seg selv Anonymous poster hash: 7657b...65a HAHA! Så utrolig flaut. Men ja, takk for tipset. Skal forsøke å unngå glattcella! TS Anonymous poster hash: e6fbc...2bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå