AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Eksen min var så ekkel mot meg og jeg klarer ikke glemme måten han behandlet meg på. Nøyaktig ett år og tre måneder siden det ble slutt, jeg ble over han som person veldig fort, men det stygge han sa og gjorde sitter igjen. Ikke noe vold inne i bildet, men psykisk terror og løgn, samt sårende handlinger som grenser til utroskap. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri gjorde noe slemt mot han. Noen som har vært/er i samme situasjon og kan si noe om hva som har fått dere til å glemme, og gå videre? Er så tungt å føle på hat og sinne hele tiden. Anonymous poster hash: dde7c...f2b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Skjønner. Har dere kontakt idag? Føler du at dere aldri fikk snakket ordentlig etter at det ble slutt? Anonymous poster hash: 930dd...be5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Skjønner. Har dere kontakt idag? Føler du at dere aldri fikk snakket ordentlig etter at det ble slutt? Anonymous poster hash: 930dd...be5 Nei vi har ikke kontakt i dag og jeg hadde neppe greid å hatt det, fordi jeg føler så mye på hat for han. I tillegg har han oppført seg som om han har prøvd å gjøre meg sjalu på sosiale medier og det takler jeg heller ikke. Snakket en del med han noen uker etter bruddet, da fikk jeg satt ord på ganske mye av følelsene som jeg hadde holdt inne mens vi var sammen, men klarer likevel ikke gi slipp på det. Hjelper ikke at han har beklagd seg når jeg vet at det er tomme ord og at han ikke egentlig angrer på det han gjorde. Anonymous poster hash: dde7c...f2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå