AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg må inrømme det er tøft å gå fra "Gravid og spedbarn" til "Prøvere og ufrivillige barnløse" Anonymous poster hash: 3f904...19e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 jeg og prøver å bli gravid... har prøvd nå i 2 år og har klart å blitt det to ganger men mistet begge gangene, har ingen barn fra før av så det er veldig nervepirrende siden jeg er 33 år og samboer er 40. I mellomtiden får alle andre rundt meg barn og blir gravide og jeg føler meg så utenfor. Har fått vite at jeg har pco så det gjorde jo saken enda morsommere... :cry: Har sååå lyst på barn, er så fryktelig nervøst å gå rundt og ville ha barn men å ikke lykkes. Så jeg vet hvordan du har det. Anonymous poster hash: 49c64...531
FrøkenStrøken Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 (endret) Så trist :-( Håper du snart opplever å bli gravid igjen, og at gleden kan hjelpe deg forbi sorgen! Vil gjerne følge deg om du har dagbok ☺️ Endret 4. april 2015 av FrøkenStrøken
Mus-Katt Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 (endret) Det er vondt ja. Gjorde det selv to ganger på rad, og ikke bare det men fremtiden som plutselig var så spennende og lys var plutselig borte. Etter at jeg mistet to ganger har jeg fått to barn på rappen uten å ha mistet. Lykke til med prøvingen Oi, glemte å si at det er visst noe bakterier som kan føre til at man mister igjen og igjen men at de færreste leger/gyn tenker på dette. De heter ureaplasma og mycoplasma og er linket til å abortere. Det kan behandles med antibiotika. Spør din lege/gyn om dette. For mer info, google it! Endret 5. april 2015 av Mus-Katt
appelsinjuice Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Kjenner følelsen. Hadde tenkt til å opprette graviditetsdagbok når jeg mistet. For andre gang. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Forstår deg godt! Har opplevd det samme som deg, to ganger. Har følt meg uendelig langt nede, og det hjelper lite at alle forteller meg hvor "normalt" det er å abortere. Ser heldigvis ut til at vi lykkes denne gangen, er 23 uker nå. Det har tatt 2,5 år å komme hit...Anonymous poster hash: f0892...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå