Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter et ekte menneskekranie til bruk til et prosjekt jeg har. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få tak i det?

Anonymous poster hash: 7d0d6...243
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du bare glemme å få tak i, på lovlig vis

Anonymous poster hash: e9a12...6e1
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg ble nysgjerrig på om dette er lov selv, og i følge en gjeng samlefans på nettet, var det lov å innføre i følge tollvesenet.

http://www.samlerforum.no/viewtopic.php?f=27&t=6466&sid=5eb85197f2393fa7dcf75c5762a6decb&start=15

Om det som står der er riktig, vet jeg ikke.

Edit: jeg ble nysgjerrig på lovligheten, ikke interessert i det som TS vil, jeg synes fet er en smule ekkelt og det vekker endel tabufølelser i meg. Trolig vil mange reagere med avsky, men det er trolig TS klar over?

Endret av Tirkes
AnonymBruker
Skrevet

Er vel enklere å få tak i gode kopier ts?

Anonymous poster hash: e705f...620

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som forsker har tilgjengelig ekte "vare", andre har ikke mulighet for å skaffe seg ekte vare, uten å gjøre seg skyldig i likskjending. Evt. Også drap. Så prosjektet må da i tilfelle utføres i fengsel, uten ektevarer, etterpå.

Anonymous poster hash: e10b4...110

• Liker 1
Skrevet

Onkelen min er kjeveortoped og har kjøpt et kranie fra Asia. Tipper du får tak i et hvis du reiser til de riktige stedene og tar det med deg i kofferten

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter et ekte menneskekranie til bruk til et prosjekt jeg har. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få tak i det? Anonymous poster hash: 7d0d6...243

Om du får tak i et på lovlig vis, så er det vanvittig dyrt.

Hvorfor kan du ikke bruke en avstøpning? Du får gode, naturtro kranier som er støpt etter ekte kranier hos Ruuds eftf. fra ca. 700,- og oppover.

Anonymous poster hash: 5f2fd...185

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen i boden min som jeg fant i hagen. PM om det er av interesse :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er på jakt etter et ekte menneskekranie til bruk til et prosjekt jeg har. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få tak i det?

Anonymous poster hash: 7d0d6...243

Gravrøveri.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen i boden min som jeg fant i hagen. PM om det er av interesse :)

Det er ikke lov, ring fylkesarkeologene der du bor, eventuelt politiet. En av de to har ansvaret avhengig av alder på krania.

Anonymous poster hash: e76e4...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...