AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #21 Del Skrevet 4. april 2015 Positivt: -Matematikk og realfag. Alltid toppkarakterer, kjemi-OL, os.v. -Og resten av skolefagene. Lærer vel raskt. Alltid 100% riktig i alle nasjonale prøver. -Høyde, lange bein, fin figur -Blir aldri feit -Kan tegne og er musikalsk Negativt: -Får altfor lett dårlig samvittighet. Livredd for å såre andre. Gråt mye gjennom oppveksten pga dette. -Klarer ikke å ta valg. Tar nesten alltid feil valg som ødelegger mye i livet. -Ikke så veldig billedskjønt fjes. Ganske stygg egentlig. Anonymous poster hash: 5d5f3...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #22 Del Skrevet 4. april 2015 Heldig med: Hudfarge(er halvt søramerikansk) Lange øyevipper Tjukt hår som vokser raskt Kroppsfasong(timeglass) Lærer språk raskt Negativt Får lett strekkmerker( har hvertfall endel fra puberteten) Dårlig i logisk tenkning Sjenert For konfliktskyAnonymous poster hash: aae36...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 4. april 2015 #23 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg sier bare. Hadde gud skapt noe bedre, hadde han beholdt det selv. Så han har ikke skapt deg i sitt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #24 Del Skrevet 4. april 2015 Positivt: - Høy forbrenning - Bra med pupper - Reflektert - Vis - Åpen - Får lett orgasmer Negativt: - Flat rumpe - Høysensitiv - For stolt som person - Lett å påvirke - Skeptisk - Tenker automatisk negativt/vondt om andre Anonymous poster hash: d78e9...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #25 Del Skrevet 4. april 2015 Positivt: - Høy forbrenning - Bra med pupper - Reflektert - Vis - Åpen - Får lett orgasmer Negativt: - Flat rumpe - Høysensitiv - For stolt som person - Lett å påvirke - Skeptisk - Tenker automatisk negativt/vondt om andre Anonymous poster hash: d78e9...116 Heter du Iselin? Ble bare veldig nysgjerrig, hehe. Anonymous poster hash: 9c66e...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehavfruen Skrevet 4. april 2015 #26 Del Skrevet 4. april 2015 Slank Passe høy Passe skostr. Fine runde og faste pupper Fruktbar Sterkt morsinnstinkt Turkise øyner Tykke lepper Tenkende vesen Får veldig lett orgasmer, bra sexdrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 5. april 2015 #27 Del Skrevet 5. april 2015 Så han har ikke skapt deg i sitt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #28 Del Skrevet 5. april 2015 Heldig med; Genetisk: Ingen sykdommer Ingen allergier Ingen kostholdskomplikasjoner Pent og symmetrisk ansikt Lange ben Tykt hår Gode proporsjoner Pene hender og negler Omstendigheter: Velutdannede og velstående / ressurssterke foreldre Stor og jevnt over snill familie Uheldig med; Kombinert / veldig sensitiv hud En disposisjon for angst og nedstemthet Kommer ut sterkt på plussiden, så er takknemlig Anonymous poster hash: 8735d...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #29 Del Skrevet 5. april 2015 ^ Hoppet over at jeg tar ting raskt og alltid har klart meg bra på skolen. Det er vel viktigere enn resten, sånn når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: 8735d...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitnessIna Skrevet 5. april 2015 #30 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Heldig med: Godt potensiale til muskelbygging Somatotypen min - ectomorph Pent ansikt Over gjennomsnittet smart, i det minste for klassene/trinnene jeg har gått i Godt immunforsvar, derfor er jeg omtrent aldri syk Fin symmetri i kroppen Har ikke vært så heldig med..: Mange allergier, kan dø av peanøtter Gir ordet 'flatbrystet' en helt ny definisjon. Det er ikke noe der. Veldig hissig Veldig følsom, får lett dårlig samvittighet, blir raskt frustrert osv Endret 5. april 2015 av FitnessIna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synapomorphy Skrevet 5. april 2015 #31 Del Skrevet 5. april 2015 Utseende, personlighet og karisma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #32 Del Skrevet 5. april 2015 Heldig: Spise så mye jeg vil uten å legge på meg Ler (for) mye Blir aldri syk Fornøyd med kroppsfasongen Lett å underholde Uheldig Blek, blir ikke brun Mye kroppshår Fett hår Sjenert Stygg håndskrift Redd for mye Anonymous poster hash: 05d5a...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #33 Del Skrevet 5. april 2015 Pros: Tenner, sterke og perlerad uten regulering Tykt hår Små føtter(litt for små når det kommer til sko-shopping men) Kreativt anlagt Body/Movement intelligence; alt av bevegelse kommer svært lett for meg(whatever det heter på norsk) Språkøre Er aldri syk Humor Cons: Blir feit av å bare se på en sjokolade Anlegg for å være tjukk(kombinert med en del latskap selvsagt...) Talentløs i mattematikk Synes det sosiale er litt vanskelig Revmatisme Lavt stoffskifte Ekstremt nærsynt Tilbakevendende depressive episoder Anonymous poster hash: 0f4ff...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #34 Del Skrevet 5. april 2015 Heldig med: Tynn fra naturens side, er 45 kg har en gjennomsnittlig høyde (er 1.67) smal nese, store øyne, relativt ren hud lange ben lett for å lære språk gode språkevner Negativt ekstremt dårlig i matte kan kanskje virke uempatisk tynt hår svak ikke flink til å gjøre husarbeid ikke så hjelpsom sjenert Anonymous poster hash: e46c2...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #35 Del Skrevet 6. april 2015 Heldig med: Tynn fra naturens side, er 45 kg har en gjennomsnittlig høyde (er 1.67) Anonymous poster hash: e46c2...4ee Anonymous poster hash: 9c66e...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 6. april 2015 #36 Del Skrevet 6. april 2015 Heldig - Tykt bølgete hår som vokser fort - Pent ansikt - Humor - Flink til å lage mat - Kreativ - Språksterk - Empatisk - Snill Uheldig - Kronisk sykdom - Allergi - Hissig - Redd for det meste - Bekymret Anonymous poster hash: ff5cb...c97 Hmm,. denne kan jeg nesten skrive under på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iha062 Skrevet 6. april 2015 #37 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) . Endret 15. mai 2015 av Iha062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 6. april 2015 #38 Del Skrevet 6. april 2015 Heldig: - Høy forbrenning (som må forbrenne maaasse sjokolade hver dag...) - Over gjennomsnittshøyden - Blir fort brun - Små pupper - Masse selvironi - Masse selvdisiplin - Lite hår på kroppen - Naturlig mørke bryn og vipper - Lett for å lære - Lett å snakke med - Ganske OK navn egentlig. Utseendet mitt er vel en sånn elsk/hat greie. Noen synes jeg er kjempepen, og andre synes jeg er grusomt stygg. Vet ikke hvor jeg skal plassere meg, lol. Uheldig: - Familien min - Veldig uren hud - Slitt hår - Depresjoner - Mørke hår på overleppa - Lav panne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #39 Del Skrevet 6. april 2015 Heldig: Godt immunforsvar Blir fort brun (for de som er opptatt av sånt, inkludert meg selv) Vil påstå jeg har et pent/ålreit ansikt God fordeling av fett + smal midje + bra bakdel Sosialt smart, oppmerksom Superkreativ og i overkant lidenskapelig Morsom og underholdene, langt i fra kjedelig Lojal og imøtekommende Ærlig og oppriktig Uheldig: En hel haug med allergier Oppvekst full av angst Ikke verdens beste forbrenning, akkurat Overbevist om at jeg til tider lider av en mild bipolar lidelse Kan fremstå selvopptatt og kaldere enn jeg egentlig er Stabeist og til tider veldig utålmodig Perfeksjonist Noen ikke-kritiske, men veldig irriterende og ufine viker ved hårfestet Vimsete, drømmer meg bort hele tiden Anonymous poster hash: 136cb...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 6. april 2015 #40 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) tja heldig med : - veldig stor kuk (mange damer jeg har vært med har sett på det som negativt / vondt). - høy intelligens - nesten fotografisk hukommelse - søtt og ungt utseendet - lett for å legge på meg muskler pga høye testosteron verdier - stiller veldig bra økonomisk hvor jeg eier 2 leiligheter uheldig med : - personlighetsforstyrrelse - veldig stor kuk Endret 6. april 2015 av WubWub 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå