AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Del Skrevet 3. april 2015 Hos meg selv kan jeg nevne: Lærer raskt Jevn hud som ikke får strekkmerker ved graviditet Gjennomsnittlig høyde for kvinner Relativt pen God på å se sammenhenger Reflektert Sosial intelligent Frisk Ting jeg derimot ikke har vært heldig med, som jeg skulle ønske: Lett for å få orgasmer Sporty bygget, uten å trene Rytme i kroppenAnonymous poster hash: e7fd8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. april 2015 #2 Del Skrevet 4. april 2015 Humoren har jeg vært heldig med. Utseendemessig mistenker jeg at naturen prøvde seg på noen nye sprell, men raskt innså at det får være måte på hva man skal utsette folk og fe for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Del Skrevet 4. april 2015 Hos meg selv kan jeg nevne: Lærer raskt Jevn hud som ikke får strekkmerker ved graviditet Gjennomsnittlig høyde for kvinner Relativt pen God på å se sammenhenger Reflektert Sosial intelligent Frisk Ting jeg derimot ikke har vært heldig med, som jeg skulle ønske: Lett for å få orgasmer Sporty bygget, uten å trene Rytme i kroppenAnonymous poster hash: e7fd8...eb4 Intuisjon og sensitivitet å navigere etter.Anonymous poster hash: e906a...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Del Skrevet 4. april 2015 Heldig med: Godt humør Det finnes ikke kreft/alzheimers/parkinsons (eller andre skumle sykdommer) i familien. I min familie lever folk gode, oppegående liv til de er midt i 90-åra, så dør de i senga på natta. Uheldig med: Nærsynt Tynn tannemalje Hoftedysplasi (jeg er heldigvis den eneste med det)Anonymous poster hash: d7645...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 4. april 2015 #5 Del Skrevet 4. april 2015 Vært heldig med evnen til å lukeparkere, samt helse, humor og selvironi. Bortsett fra det har ikke Gud vært helt heldig med skaperverket sitt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 4. april 2015 #6 Del Skrevet 4. april 2015 Kreativitet, estetisk sans, ungdommelighet og en kløpper i Quiz og bilkjøring. På minussida dårlig evne til å si nei, sette foten ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7 Del Skrevet 4. april 2015 Glad for: Kommer lett i god form Sterke tenner Blir sjelden syk Ser relativt trent og fit ut, selv om jeg ikke trener Høy Kreativ Skoleflink Fin hud Ikke glad for: Mørke ringer under øynene (uavhengig av hvor mye søvn jeg får) Store føtter Tynt hår Dårlig syn Anonymous poster hash: 38101...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 4. april 2015 #8 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg sier bare. Hadde gud skapt noe bedre, hadde han beholdt det selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 4. april 2015 #9 Del Skrevet 4. april 2015 Itno.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 4. april 2015 #10 Del Skrevet 4. april 2015 Heldig: Lærer raskt (flere i min familie har lærevansker og dysleksi) Naturlig slank figur Fregner og blå øyne Relativt fin og ren hud (som også er lite sensitiv) Uheldig: Dårlig syn Dårlig hørsel Hjerteproblemer Migrene Angst Veldig sensitiv Elendig retningssans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel123 Skrevet 4. april 2015 #11 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Heldig med: - God intuisjon - Pene hender - Pen håndskrift - Skoleflink - Veldig godt immunforsvar Uheldig med: - Langsynt - Veldig sensitiv (både en fordel og en ulempe) - Høy forbrenning Endret 4. april 2015 av Daniel123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 4. april 2015 #12 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Heldig: Pen/kjekk Perfekt syn Grønne øyne... bare 2% av verden har det liksom Blir seriøst aldri syk Hvite tenner Uheldig: Kviser Utrolig sjenert Tørt hår Blek hud Endret 4. april 2015 av Andreas_B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #13 Del Skrevet 4. april 2015 Hos meg selv kan jeg nevne: Lærer raskt Jevn hud som ikke får strekkmerker ved graviditetGjennomsnittlig høyde for kvinner Relativt pen God på å se sammenhenger Reflektert Sosial intelligent Frisk Ting jeg derimot ikke har vært heldig med, som jeg skulle ønske: Lett for å få orgasmer Sporty bygget, uten å trene Rytme i kroppenAnonymous poster hash: e7fd8...eb4 Er dette å være spesielt heldig? Jeg er også på ca. gjennomsnittshøyde (1.67) og har alltid tenkt at jeg hadde vært heldig om jeg hadde vært 10 cm høyere og hatt en mer modellaktig figur, ala Adriana Lima Men det er vel subjektivt. Ting jeg har vært heldig med fra naturens side: Bra sanseapparat - hører godt, ser godt Tjukt hår Fin rumpe som er rimelig fast naturlig Sterke negler Bra orienteringssans Musikalsk Flink i realfag Rimelig lett å få orgasme Uheldig: Litt korte bein Blir ikke så brun i sola Pollenallergi Små bryster Trenger mye søvn Litt pinglete på ting som insekter, høyder, klatring, fremmed mat ++ Anonymous poster hash: 109d9...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #14 Del Skrevet 4. april 2015 Heldig - Tykt bølgete hår som vokser fort - Pent ansikt - Humor - Flink til å lage mat - Kreativ - Språksterk - Empatisk - Snill Uheldig - Kronisk sykdom - Allergi - Hissig - Redd for det meste - Bekymret Anonymous poster hash: ff5cb...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 4. april 2015 #15 Del Skrevet 4. april 2015 heldig med: fin høyde lange fingre musikalsk karismatisk fine føtter høy forbrenning store øyne negativt: bråkjekk nærsynt støvallergi hofter som ikke passer til resten av kroppen mye hårvekst brune øyne snakker mye dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #16 Del Skrevet 4. april 2015 Heldig med: Sterke og hvite tenner Rask forbrenning Ser slank og atletisk ut uansett hva jeg spiser, og selv om jeg ikke trener Gode fysiske anlegg (lett for å bygge muskler, få barn osv) Smal midje Fin rumpe (bare fnis, men den er fyldig og rund uten å være tykk) Tykt og sterkt hår som kan bli langt og fortsatt være glatt og suntHøy for å være kvinneRelativt pen; symmetrisk utseende Frisk Lett for å få brunfarge, som blir nokså intens "Piano-hender" Omsorgsfull og lojal Ikke så heldig med, men skulle ønske: Renere hud i tenårene Større pupper; mer jevnlig fordelt kroppsfett Smalere lår (selv om de ikke er tykke)Lett for å få orgasmer Annerledes ansiktsform og panne Mindre føtter Lett for å lære Lett for å bygge sosialt nettverk Positiv og glad og ikke lett for å bli sint Anonymous poster hash: 9c66e...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #17 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg føler at jeg har vært heldig med det meste, har ikke noe å klage på. Kunne vært fint å slippe å slite med å holde vekta til en hver tid, og hatt litt bedre dømmekraft, men ellers er livet bra Anonymous poster hash: 02805...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #18 Del Skrevet 4. april 2015 Vakker Snill Omsorgsfull Godt humør God humor Flink med dyr og barn Fin kropp Bra hud Fin sangstemme YdmykAnonymous poster hash: 2eaee...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #19 Del Skrevet 4. april 2015 Fin kroppsfasong med markert midje og flott rumpe Fin hud Tykt, pent hår Steke, pene negler Kreativ Musikalsk God i språk På den negative siden er det en tendens til tungsinn, Anonymous poster hash: 8fbc6...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marijoha93 Skrevet 4. april 2015 #20 Del Skrevet 4. april 2015 Positivt: Stram og rund rumpe Fin hud Høy forbrenning Blir raskt brun Pent ansikt Store øyner Lange, slanke ben Negativt: Kunne vært 5 cm høyere (jeg er 159 cm) Allergi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå