lykkeligmamma2 Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg vet egentlig ikke hvor dette passer inn, men jeg prøver her. Jeg lurer på om noen her har ringt klarsynte ang tapte gjenstander, og om dere har har noen klarsynte å anbefale? Har aldri gjort det før, men nå er jeg litt desperat. Sønnen min mistet kosekluten sin som han har hatt siden han var baby for en mnd. siden på et kjøpesenter, og ingen har sett eller funnet den, selv om vi har spurt flere ganger både senterlederen og på butikkene han hadde den med på. Har etterlyst den på flere sider, men uten hell.. han er totalt avhengig av kluten sin og det gjør vondt i mammahjertet at den er borte har også et lite håp om at her er noen klarsynte her inne som kunne tenke seg og hjelpe oss gratis? Det hadde vi satt stor pris på.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Jeg vet egentlig ikke hvor dette passer inn, men jeg prøver her. Jeg lurer på om noen her har ringt klarsynte ang tapte gjenstander, og om dere har har noen klarsynte å anbefale? Har aldri gjort det før, men nå er jeg litt desperat. Sønnen min mistet kosekluten sin som han har hatt siden han var baby for en mnd. siden på et kjøpesenter, og ingen har sett eller funnet den, selv om vi har spurt flere ganger både senterlederen og på butikkene han hadde den med på. Har etterlyst den på flere sider, men uten hell.. han er totalt avhengig av kluten sin og det gjør vondt i mammahjertet at den er borte har også et lite håp om at her er noen klarsynte her inne som kunne tenke seg og hjelpe oss gratis? Det hadde vi satt stor pris på. Jeg er ikke klarsynt, men jeg kan vel garantere deg at sen ligger på en eller annen søppelfylling. En fremmed godt brukt stoffbit er ikke noe noen tar vare på i en måned.Anonymous poster hash: f92a4...be1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Stakkars mammahjertet ditt.. Anonymous poster hash: bbf68...7f8
lykkeligmamma2 Skrevet 3. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2015 Var der og spurte dagen etterpå å la igjen tlf nr og navn, så jeg har da ikke ventet i en mnd før jeg prøvde å finne den. Fikk beskjed om at det var vanlig at slike ting blir levert inn, i tilfelle noen skulle komme å lete men frykter nokk desverre at den har gått i søpla ja, siden den ikke har dukket opp enda :/
Tibbie Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Kan tenke meg til at renholderne har kastet den, dessverre. Det er nok ikke noe de tar vare på :/ Du klarer ikke å finne en som ligner på den han mistet? For så å lage eventuelle hull og etterligne lukt? Lure han til å tro at det er den gamle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå