AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Inspirert av to andre tråder kan her barnløse og småbarnsforeldre lire av irriterende ting tenåringsforeldre sier og gjør. Kom igjen, kjør på!Anonymous poster hash: 4f90b...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 "Jeg har ikke mistet ungdomstiden sel bare om jeg ble mor som 16-åring". "Jeg har like gode forutsetninger for å bli mor som eldre mødre. (Selv om hun lever på NAV, er alenemor og ikke har utdannelse).Anonymous poster hash: 379f5...7a1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Mange slutter å bry seg om barnas følelser og måten de snakker til tenåringene på. Kjefter når tenåringene er lei seg, kjefter når de ikke oppfører seg perfekt, legger enormt med press på dem allerede på ungdomsskolen om hva de skal prestere for at livet og kariæren ikke skal bli ødelagt. Mange vet at kjeft er en dårlig måte å oppdra småbarn på, men mange glemmer dette med ett de blir tenåringer. De forventer at de skal oppføre seg som rasjonelle voksne (selv om logikkhjernen ikke er ferdig utvikla før man er 25) og kjefter når dette ikke innfris. Huff, en liten "rant" der, etter å ha jobba lenge som foreldrevileder... Og de som sier "det går over, du vet ikke hva ordentlig kjærlighet er" når man har den første ordentlige kjærlighetssorgen. Anonymous poster hash: a7484...b09 6
Mafalda Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Jeg kan ikke komme på så mye kollektive brølere tenåringsforeldre gjør, men jeg må innrømme at holdninger som dette irriterer vettet av meg. Jeg håper de omtalte foreldrene i artikkelen skammet seg dypt og inderlig i etterkant (men tviler). Sånn ellers, sett fra tenåringenes side, tror jeg det mest irriterende foreldrene sier antagelig er "Nei"
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Ser det har vært en del heftige diskusjoner i de to andre trådene. Tenker at da må det jo være fint for småbarnsforeldre og barnløse i felleskap å kunne hamre løs på ubrukelige tenåringsforeldre. Ts😊Anonymous poster hash: 4f90b...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Ser det har vært en del heftige diskusjoner i de to andre trådene. Tenker at da må det jo være fint for småbarnsforeldre og barnløse i felleskap å kunne hamre løs på ubrukelige tenåringsforeldre. TsAnonymous poster hash: 4f90b...ce2 Her må du nok tydeliggjøre om du mener folk som blir foreldre i tenårene, eller folk som er foreldre til tenåringer. Ser det allerede er tolket på begge måter. Anonymous poster hash: 45f05...cae
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Her må du nok tydeliggjøre om du mener folk som blir foreldre i tenårene, eller folk som er foreldre til tenåringer. Ser det allerede er tolket på begge måter. Anonymous poster hash: 45f05...cae Folk som er foreldre til tenåringer. TsAnonymous poster hash: 4f90b...ce2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 "Han drikker bare det jeg sender med ham på fest". Anonymous poster hash: e78da...6b9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 "du kommer til å skjønne når du får barn selv" Anonymous poster hash: 5103f...5ab
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 "Jeg har ikke mistet ungdomstiden sel bare om jeg ble mor som 16-åring". "Jeg har like gode forutsetninger for å bli mor som eldre mødre. (Selv om hun lever på NAV, er alenemor og ikke har utdannelse).Anonymous poster hash: 379f5...7a1 Dette var vel ikke helt etter trådens tema. Anonymous poster hash: 86e8d...171
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #11 Skrevet 4. april 2015 De som er naive nok til å tro at deres perfekte tenåring ikke gjør noe galt. Anonymous poster hash: 6c4a4...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #12 Skrevet 4. april 2015 De som er naive nok til å tro at deres perfekte tenåring ikke gjør noe galt. Anonymous poster hash: 6c4a4...4e6 nesten like ille som de som ikke har noe tillit til tenåringen fordi de selv fucket opp i når de var tenåringer Anonymous poster hash: 5103f...5ab 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå