Gå til innhold

Skjønner han ikke at det er turn-off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en mann i ca et halvt år inntil i kveld, da jeg gjorde det slutt.

Grunnen?

Jo, han har regelrett bæsjet på seg ved tre anledninger. To ganger i fylla og en gang nå nylig mens han laget mat til seg selv.

Jeg var heldigvis ikke til stede noen av gangene.

Da han fortalte om sitt første uhell dagen derpå ba jeg han vennligst ikke fortelle meg slike ting da jeg finner det direkte motbydelig.

Jeg fatter ikke hvorfor han absolutt må fortelle meg om slike ting? Skjønner han virkelig ikke selv hvor ekkelt det er?

For han måtte selvsagt fortelle om andre og tredje gangen det skjedde og i kveld fikk jeg som sagt nok.

:trist:

Anonymous poster hash: d9a48...698
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okei. Og du måtte skrive om dette på KG fordiiiiiiiiii?

Anonymous poster hash: 0fb55...a61
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Atte hva??

Han er ikke syk da? Som gjør at han mister kontrollen? Eller drikker han seg så sannseløs at han driter på seg? For da er det virkelig ikke mye å spare på.

Anonymous poster hash: 285c8...6e7
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og du måtte svare dritt fordiiiiiiiiii?

Ts

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Atte hva??

Han er ikke syk da? Som gjør at han mister kontrollen? Eller drikker han seg så sannseløs at han driter på seg? For da er det virkelig ikke mye å spare på.

Nei, han er ikke syk. De to første gangene var han så dritings at han ikke hadde kontroll over noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er det virkelig noen som gjør det?

Anonymous poster hash: 8baa4...527
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er ikke syk. De to første gangene var han så dritings at han ikke hadde kontroll over noe som helst.

Og den tredje gangen...?

Anonymous poster hash: 0de22...379

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg skulle bare ønske at han holdt kjeft om uhellene sine og spesielt etter at jeg gjorde det klinkende klart for han at jeg ikke ville vite om den slags.

• Liker 2
Skrevet

Man har utrolig nok kontroll på fiseringen når man er drita. Problemet oppstår om man får diarè

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ekkelt. Ja, det er unødvendig å fortelle om det.

Men hvem er du som skal dømme han opp og ned i mente fordi han har et par uhell? Altså, FORTELL det da at du syns det er ekkelt og be han holde det for seg selv.

Er det rart folk skiller seg i hytt og gevær om dagen?! Folk tåler jo ingenting...

Anonymous poster hash: b939e...ac1
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og den tredje gangen...?

Anonymous poster hash: 0de22...379

Skjedde mens han laget mat til seg selv. Han mente selv at han hadde spist for mange appelsiner kvelden før.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg skulle bare ønske at han holdt kjeft om uhellene sine og spesielt etter at jeg gjorde det klinkende klart for han at jeg ikke ville vite om den slags.

På den annen side, så slipper du å risikere å være til stede neste gang det skjer. :-)

Jeg hadde gått jeg og.. Menn som drikker så mye at de driter på seg, eller spyr i senga er en gedigen turn-off.

Anonymous poster hash: fb8ad...094

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner faktisk at du er skuffa. Det å drite på seg, er ikke noe voksne og friske mennesker gjør. Ikke bør man drikke så mye at det skjer heller. Kanskje noen gjør dette en gang, men da har man som regel lært av feilen sin og gjør det der aldri igjen. Men to ganger på kort tid? Vitner om en mann som ikke helt klarer å ta vare på seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, så ikke svaret ditt om at du har sagt i fra allerede.

Har du fortalt han konsekvensen av at han deler slike ting?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en pakke med voksenbleier til ham.

Anonymous poster hash: 10362...da2

Skrevet

Okei, så ikke svaret ditt om at du har sagt i fra allerede.

Har du fortalt han konsekvensen av at han deler slike ting?

Nå har hun det. Hun skrek "Få kontroll på fiseringen din, det er slutt", trampet ut og smalt igjen døra.

• Liker 1
Skrevet

Han kan vel ikke noe for at det skjer. Kanskje har han problemer med tarmene, det er mange som har irritabel tarm. Man kan også miste kontrollen om man får diare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan vel ikke noe for at det skjer. Kanskje har han problemer med tarmene, det er mange som har irritabel tarm. Man kan også miste kontrollen om man får diare.

Ts.

Ja, og det hadde jeg glatt taklet. I følge han selv har han ingen problemer med mage eller tarm Problemet er at han forteller om hver eneste uhell han har selv om jeg ikke vil høre om det. Jeg har ingen behov for å vite at han jeg er forelsket i driter på seg ved ujevne mellomrom.

Han kunne heller bare vasket klærne og seg selv og holdt det helt for seg selv.

Skrevet

OPPMERKSOMHET så klart ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje han tenner på sin egen bæsj og synes det er opphissende å drite på seg?

Endret av Kili

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...