Gå til innhold

Vanlig å få takvise intense smerter av pergotime? har så vondt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har fått diagnosen pco og har blitt satt på pergotime for første gang, og idag er jeg på pille nr 3 og ikveld fikk jeg takvise veldig intense smerter som varte i 30 sekunder hver seg og det var som når man har veldig diaresmerter bare at dette v var nede i livmoren kjentes det ut som..

er litt småøm nå og føler at smerte-anfallene plutselig kan dukke opp igjen. håper ikke det for det var fryktelig vondt den stunden det holdt på.. kjenner at det murrer litt nedi der..

hva betyr dette?? er det normalt??

Anonymous poster hash: d1082...f42
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring eller dra på legevakten.

Har du vondt så søker du legehjelp!

Anonymous poster hash: 2836e...31c

AnonymBruker
Skrevet

ts her..

smertene har roet seg, men er bare redd for hva det der var og jeg kjenner at det murrer nedi der og er ømt..

er det overproduksjon av egg der nede evt? er det det pergotime gjør?

Anonymous poster hash: e6b9e...d8d
Skrevet

er det overproduksjon av egg der nede evt? er det det pergotime gjør?

Har du tatt tablettene uten å vite hva de faktisk gjør? Da foreslår jeg at du leser deg opp på effekten og mulige bivirkninger i pakningsvedlegget.

AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk dem av gynekolog så jeg regner med at de skal gjøre slik at jeg får eggløsning men jeg vet ikke så veldig mye om dem og jeg bare lurer på om flere her har fått slike smerter eller om det er noe galt med meg.

Er det jeg ønsker svar på.

AnonymBruker
Skrevet

altså, nå er jeg ute etter personlige erfaringer hos andre her på forumet.

Skrevet

Jeg ble overstimulert av dem og hele kuren samt tiden mellom og etter var ganske fæl ;) Opplevde kvalme, smerter, ble ekstremt oppblåst, la på meg, humøret var så som så.. Syklusen var helt på styr.

Pergo var faktisk bare et slit.

Håper du får gode resultater av det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke smerter. Uten mer erfaring høres det ikke helt bra ut. Jeg ville tatt en tlf til lege.

Anonymous poster hash: 1c678...b9d

AnonymBruker
Skrevet

ts her.. er

helt fin igjen nå, kan hende det plutselig kommer etterpå da men.. men har to dager igjen på kuren bare.

men effektene varer lenge etter pergo kuren? Ble du dere gravide på pergo??

Skrevet

Bra du føler deg bedre. For noen funker de også i mnd mellom og mnd etter kuren. Ble ikke gravid på pergo, men det var andre årsaker til det. Når skal du sjekkes av gynekolog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...