AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Dette er et generelt spørsmål til de som bruker, eller har vært borti blodfortynnende medisiner på en eller annen måte. Vanlige mennesker, altså. Jeg har hatt dyp venetrombose, og legene klarte ikke å fikse benet. Gikk gjennom 4 trombolyser, og bortsett fra PTSD og lungeemboli så har jeg da fått et litt ødelagt ben og slapp unna med det. Fikk beskjed om at blodet måtte finne nye veier. Medisinering: Gikk på Fragminsprøyter i ca 5 mnd etter utskrivning fra sykehus. Gikk så over på Xarelto (marevan funker ikke så godt på meg), og var fornøyd med det. Men slet med verking i benet, og smerter både i venen og i arr til tider. Litt av og på. Klaffene i venen lakk litt på kontroller. Gikk på Xarelto ca 1 år, før jeg av personlige grunner gikk over på Fragmin igjen. På mirakuløst vis er smertene i benet 100% borte etter overgang fra Xarelto til Fragmin. Ganske umiddelbart. Jeg vet at Fragmin har en gunstig virkning på åreveggene, men er virkelig Xarelto så mye dårligere? Hva kan være årsaken? Noen som har opplevd lignende, som har noen teorier? Legene kan visst ikke noe om faget, så jeg bare spør her om noen vil dele sine erfaringer Anonymous poster hash: 8b372...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå