Gå til innhold

Til dere som har hatt SA og utskrapning.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en SA sist uke, var da i slutten av uke 6 eller helt i starten av uke 7. Fredag fikk jeg utskrapning. Den første dagen blødde jeg nesten ikke noe, men så kom blodet og jeg blør fremdeles. Det jeg stusser mer over er at jeg etterhvert har fått mer og mer smerter. Veldig sterke menssmerter i både mage og rygg som ikke gir seg selv om jeg knasker ibux. De kommer takvis som rier. Når kom disse smertene hos dere og hvor lenge varte disse smertene?

Anonymous poster hash: 0db60...c29

Anonymous poster hash: 0db60...c29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde MA og utskrapning av rester. Hadde ingen smerter etterpå, og blødde litt. 2 dager etter utskrapningen fikk jeg smerter og fossblødde. Dro da til klinikken, og etter ultralyd forklarte legen at de hadde skrapet for lite av slimhinnen, slik at det nå var den gjenværende slimhinnen som livmoren forsøkte å støte ut. Slimhinnen er det som blir støtt ut ved hver mens, så jeg skulle på en måte gjennom en vanlig mens etter utskrapningen for å få ut slimhinna. Men det var ikke så smertefullt at jeg måtte spise smertestillende, så jeg anbefaler deg å kontakte lege. Man skal blø avtagende, ikke økende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...