Gå til innhold

Hvilke filmer husker du best fra du var fjortis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Filmer som var veldig in da jeg var fjortis var Cruel Intentions og Wild Things - disse to husker jeg spesielt godt :danse::popcorn:

Hvilke filmer husker du best fra du var fjortis? :)

Anonymous poster hash: 6ef12...6a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fucking Åmål

Anonymous poster hash: 5bc6b...b8d

• Liker 5
Skrevet

Bare Bea. Trodde den var klein bare fordi jeg var fjortis første gang jeg så den, så jeg så den på nytt for et par år siden. Nope, fortsatt dritklein! Klarte nesten ikke å se på!

Skrevet

High School Musical. Jeg var så forelsket i Zac Efron at det gjorde vondt :fnise:

Ellers så er den største fjortisfilmen jeg husker Titanic. Jeg var visstnok sånn åtte år da den kom, men den glemmer jeg aldri.

Samme med The Ring.

• Liker 2
Skrevet

Bare Bea. Trodde den var klein bare fordi jeg var fjortis første gang jeg så den, så jeg så den på nytt for et par år siden. Nope, fortsatt dritklein! Klarte nesten ikke å se på!

Haha! Jeg syntes det samme. Kanskje jeg også skal se den på nytt :fnise:

Skrevet

High School Musical. Jeg var så forelsket i Zac Efron at det gjorde vondt :fnise:

Ellers så er den største fjortisfilmen jeg husker Titanic. Jeg var visstnok sånn åtte år da den kom, men den glemmer jeg aldri.

Samme med The Ring.

Skriver under på den!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Filmer som var veldig in da jeg var fjortis var Cruel Intentions og Wild Things - disse to husker jeg spesielt godt :danse::popcorn:

Hvilke filmer husker du best fra du var fjortis? :)

Før jeg klikket meg inn på tråden tenkte jeg på cruel intentions. Ikke at jeg husker hva filmen handlet om, men jeg husker at jeg spurte en jente om hun hadde sett den og fikk spørsmål om jeg ba henne ut på kino. :fnise:

Anonymous poster hash: b03e6...e58

AnonymBruker
Skrevet

Fucking Åmål

Anonymous poster hash: 5bc6b...b8d

Oh yes, DEN husker jeg godt! :danse: Tror faktisk jeg hadde likt den hvis jeg så den på nytt i dag. Jeg er litt sånn at har jeg en gang likt en film, så vokser jeg aldri fra den :rodme::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg klikket meg inn på tråden tenkte jeg på cruel intentions. Ikke at jeg husker hva filmen handlet om, men jeg husker at jeg spurte en jente om hun hadde sett den og fikk spørsmål om jeg ba henne ut på kino. :fnise:

Anonymous poster hash: b03e6...e58

Den er på Netflix. God påskeunderholdning og se gamle filmer :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Samme med The Ring.

Her også. Husker jeg satte CD-spilleren på badet og sang til HSM-sanger. Ganske pinlig når jeg tenker over det, hehe...

Anonymous poster hash: 7c365...d07

• Liker 1
Skrevet

Tommys inferno :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Funking Åmål, Bare Bea og Aldri mer 13.

Anonymous poster hash: 81d2d...637

Skrevet

Fucking åmål

Hip hip hora

Mean girls

Cruel intentions

AnonymBruker
Skrevet

Back to the future. Jeg kan ikke begripe at vi har kommet til selveste 2015 allerede :sjokkert:

PS. Gud hjelpe meg, så unge dere andre her er. :fnise:

Anonymous poster hash: e6f1b...e60
  • Liker 6
Skrevet

Hip Hip Hora

Fucking Åmål

Bare Bea

Thirteen

Skrevet

Robin Hood: Prince of Thieves. Var så forelska i Kevin Costner og Christian Slater. :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dirty dancing var den første som dukket opp i hodet mitt.

Men den som gjorde mest intrykk var filmen om frigjøringsmannen Steve Biko, Cry freedom

Anonymous poster hash: f0f72...37f
  • Liker 1
Skrevet

Rundt de tider hmm

James Bond Med Døden i sikte

Star Wars Return of Jedi

Threads

The day after tomorrow

AnonymBruker
Skrevet

Oppdrag Nemo og Madagascar. Litt barnslig av meg... Og likte ikke filmer så ikke så mye å velge mellom

Anonymous poster hash: 53857...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...