AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg har en sak hos dem og har sendt inn papirer over min inntekt. Men er jo litt bekymret hvis dem kontakter husverten min for informasjon.. er det noe SI kan gjøre eller kommer personvern loven inn i en slik sak?Anonymous poster hash: 02456...3ec
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Jeg tror ikke de gjør det, Anonymous poster hash: c62f3...52b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Du må se hva du skriver under på, av papirer! Har du gitt Statens innkrevingssentral fullmakt til å innhente info om deg? Arbeidsgiver får informasjon, evt. Nav dersom du får tvangstrekk. Ring og spør, på tirsdag. Jeg har aldri hatt noe med Staens innkrevingssentral å gjøre, så jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 28754...a82 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Nei, da må det i så fall dreie seg om en veldig spesiell sak og et stort beløp. SI innhenter minimalt med opplysninger. De sender forespørsel til arbeidsgiver, men venter ikke alltid på svar. Der går det ganske fort og så får folk heller klage. Du kan legge ved leiekontrakten din dersom du har litt høy husleie.Anonymous poster hash: 12ef9...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå