AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Del Skrevet 3. april 2015 Her må jeg spise risotto siden det blir laget av en som er på besøk. Slenges oppi med masse olje ( er det mulig ? ), og jeg somhar fått litt for mye i påsken :0 1dl er jo 900 kalorier. Hvor mange kalorier skal jeg få i meg nå da? Anonymous poster hash: c4310...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Del Skrevet 3. april 2015 Olje er jo sunt sånn sett. Men om det er kalorier du tenker på, så kan det fort bli litt mye ja. Hvor mye kalorier er umulig å svare på, da jeg ikke vet hvor mye "masse" olje betyr. Anonymous poster hash: b2631...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Del Skrevet 3. april 2015 Risotto er vel ikke akkurat å regna som sunt da ris inneholder mange kalorier. Anonymous poster hash: d0b48...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 3. april 2015 #4 Del Skrevet 3. april 2015 Her må jeg spise risotto siden det blir laget av en som er på besøk. Slenges oppi med masse olje ( er det mulig ? ), og jeg somhar fått litt for mye i påsken :0 1dl er jo 900 kalorier. Hvor mange kalorier skal jeg få i meg nå da? Anonymous poster hash: c4310...771 er vel nærmeee 900kcal i 1 dl og ikke 0,1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. april 2015 #5 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg har ofte en del parmesan i risen så den er ikke akkurat slankende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. april 2015 #6 Del Skrevet 3. april 2015 Risotto får ikke like mange kalorier son olje selv om man tar i olje... Godt tillaget risotto er digg! Kos deg, men du trenger vel ikke spise det hvis du ikke vil, og du trenger ikke spise deg stappmett selv om du spiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. april 2015 #7 Del Skrevet 3. april 2015 Det er ikke ett måltid du blir usunn/feit av, men kostholdsvanene du praktiserer over lang tid. Kos deg, med god samvittighet. Tenk at et og annet kaloririkt måltid bidrar til å øke forbrenningen, hvis du er på slankediett med langvarig kaloriunderskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #8 Del Skrevet 3. april 2015 Du må ingenting TS. Bare tull at man skal dytte i seg mat man ikke har lyst på for å være høflig. Hadde noen villet servere meg noe jeg ikke ville ha i kosten min, hadde jeg bare takket nei. Ja, jeg driter i hvor mye arbeid som ligger bak. I min verden er det like uhøflig å presse andre til å spise mat som bryter med deres livsstil. Anonymous poster hash: e825b...b37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitnessIna Skrevet 3. april 2015 #9 Del Skrevet 3. april 2015 Risotto er vel ikke akkurat å regna som sunt da ris inneholder mange kalorier. Anonymous poster hash: d0b48...d8f Så mye kcal = usunt? Hva med avocado? Nøtter? Olje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #10 Del Skrevet 3. april 2015 Så mye kcal = usunt? Hva med avocado? Nøtter? Olje? Fett og kalorier har jo blitt to banneord den siste tida vet du Anonymous poster hash: e825b...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå