AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg skal ned 15 kg, men jeg liker veldig godt å spise meg god og mett. MÅ jeg spiser små og mange måltider eller kan jeg spare kaloriene til større måltider? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 2891a...5dc
Gjest Penelopee Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Spis så mange måltider du føler for så lenge du ikke overskrider antall kalorier du planlegger å ligge på hver dag! Personlig liker jeg større måltider + noen små mellommåltid om jeg blir småsulten
Gjest Godjente Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Nei, du kan spise så mange og så lite måltider du vil, bare du ligger på samme kalorimål. Selv spiser jeg kun to måltider dagen fordi jeg liker å spise masse når jeg først spiser
Gjest MissMa Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Jeg (under min vektnedangsperiode + stabilitetsperiode-kan man si det?) har spist både 2-3 større måltider, og flere mindre (4-5), funka fint begge to. Som andre sier- det er ant kcal igjennom dagen som teller
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 JIPPI! Anonymous poster hash: 2891a...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå