Gå til innhold

Den "tynne jenta" har fått mage. Hjelp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært den ufrivillige tynne jenta. Tynn nok til å få mye hat fra andre jenter. Men for noen år siden ble jeg syk og det resulterte i at jeg ikke lengre har flat mage (kroppen min er ellers tynn). Jeg trodde aldri at jeg skulle bry meg men det viser seg at jeg gjør det. Jeg føler meg ikke som meg når jeg ser uproposjonene. Det er ikke mye, men jeg vil ordne det før jeg eser ut.

Hvordan kan jeg trene effektivt for å få strammere mage? Jeg googlet litt rundt og alle sier forskjellig. Noen som har personlige erfaringer som fungerer?

Anonymous poster hash: fb711...13c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker du å bli hatet?

Anonymous poster hash: d3aab...2da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker du å bli hatet?

Elsker du å være korttenkt?

Anonymous poster hash: c9944...235

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker du å bli hatet?

Den der var virkelig unødvendig

Anonymous poster hash: 8422d...b1b

• Liker 1
Skrevet

Øvelser som knebøy og markløft gjør underverker for kjernemusklatur og mage! Utenom det vil jeg anbefale ulike varianter av pallof-press :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært den ufrivillige tynne jenta. Tynn nok til å få mye hat fra andre jenter. Men for noen år siden ble jeg syk og det resulterte i at jeg ikke lengre har flat mage (kroppen min er ellers tynn). Jeg trodde aldri at jeg skulle bry meg men det viser seg at jeg gjør det. Jeg føler meg ikke som meg når jeg ser uproposjonene. Det er ikke mye, men jeg vil ordne det før jeg eser ut.

Hvordan kan jeg trene effektivt for å få strammere mage? Jeg googlet litt rundt og alle sier forskjellig. Noen som har personlige erfaringer som fungerer?

Anonymous poster hash: fb711...13c

Intervalltrening løping i kombinasjon med styrketrening av kjernemuskulaturen er effektivt. Minst 3 ganger i uka tilsammen gjerne flere.

Anonymous poster hash: d6e62...929

Skrevet (endret)

Magefett kommer som følge av en eller flere av de store S'ene:

1. SUKKER (Generelt for mye karbo)

2. STRESS

3. SØVNMANGEL

Alle disse påvirker hormonene negativt og lagrer fett rundt livet. Stressmestring (yoga, meditasjon, mindfullness, bytte jobb, komme deg ut av dårlige relasjoner), lavkarbokosthold (du kan fint få metabolsk syndrom med diabetes, pcos, hjertesykdom osv selv om du ellers er tynn), og gode søvnvaner, så fikser du flat mage og god helse på en gang. :)

Endret av Akvarium85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...