AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg har alltid vært den ufrivillige tynne jenta. Tynn nok til å få mye hat fra andre jenter. Men for noen år siden ble jeg syk og det resulterte i at jeg ikke lengre har flat mage (kroppen min er ellers tynn). Jeg trodde aldri at jeg skulle bry meg men det viser seg at jeg gjør det. Jeg føler meg ikke som meg når jeg ser uproposjonene. Det er ikke mye, men jeg vil ordne det før jeg eser ut. Hvordan kan jeg trene effektivt for å få strammere mage? Jeg googlet litt rundt og alle sier forskjellig. Noen som har personlige erfaringer som fungerer? Anonymous poster hash: fb711...13c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Elsker du å bli hatet?Anonymous poster hash: d3aab...2da 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Elsker du å bli hatet?Anonymous poster hash: d3aab...2da Elsker du å være korttenkt? Anonymous poster hash: c9944...235 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Elsker du å bli hatet?Anonymous poster hash: d3aab...2da Den der var virkelig unødvendig Anonymous poster hash: 8422d...b1b 1
FitnessIna Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Øvelser som knebøy og markløft gjør underverker for kjernemusklatur og mage! Utenom det vil jeg anbefale ulike varianter av pallof-press
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Jeg har alltid vært den ufrivillige tynne jenta. Tynn nok til å få mye hat fra andre jenter. Men for noen år siden ble jeg syk og det resulterte i at jeg ikke lengre har flat mage (kroppen min er ellers tynn). Jeg trodde aldri at jeg skulle bry meg men det viser seg at jeg gjør det. Jeg føler meg ikke som meg når jeg ser uproposjonene. Det er ikke mye, men jeg vil ordne det før jeg eser ut. Hvordan kan jeg trene effektivt for å få strammere mage? Jeg googlet litt rundt og alle sier forskjellig. Noen som har personlige erfaringer som fungerer?Anonymous poster hash: fb711...13c Intervalltrening løping i kombinasjon med styrketrening av kjernemuskulaturen er effektivt. Minst 3 ganger i uka tilsammen gjerne flere. Anonymous poster hash: d6e62...929
Akvarium85 Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 (endret) Magefett kommer som følge av en eller flere av de store S'ene: 1. SUKKER (Generelt for mye karbo) 2. STRESS 3. SØVNMANGEL Alle disse påvirker hormonene negativt og lagrer fett rundt livet. Stressmestring (yoga, meditasjon, mindfullness, bytte jobb, komme deg ut av dårlige relasjoner), lavkarbokosthold (du kan fint få metabolsk syndrom med diabetes, pcos, hjertesykdom osv selv om du ellers er tynn), og gode søvnvaner, så fikser du flat mage og god helse på en gang. Endret 4. april 2015 av Akvarium85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå