AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg har fått brev fra NAV Arbeidsrettet tiltak fra NAV - Avklaring - sykemeldt arbeidstaker. "Avklaringstiltaket skal inneholde en kartlegging og vurdering av deltakers muligheter og bistandsbehov for å beholde eller skaffe arbeid. Utprøving av arbeidsevne kan også inngå som element i kartleggingen når dette anses som nødvendig og hensiktsmessig" Dette er hos en ekstern bedrift som driver innen jobbkompetanse og i brevet fra dem står det at tiltaket varer vanligvis i 4 uker, men kan forlenges ved behov. Noen som har deltatt på noe slikt? Hva går dagene i, hva har jeg i vente? Anonymous poster hash: a8494...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Jeg har fått brev fra NAV Arbeidsrettet tiltak fra NAV - Avklaring - sykemeldt arbeidstaker. "Avklaringstiltaket skal inneholde en kartlegging og vurdering av deltakers muligheter og bistandsbehov for å beholde eller skaffe arbeid. Utprøving av arbeidsevne kan også inngå som element i kartleggingen når dette anses som nødvendig og hensiktsmessig" Dette er hos en ekstern bedrift som driver innen jobbkompetanse og i brevet fra dem står det at tiltaket varer vanligvis i 4 uker, men kan forlenges ved behov. Noen som har deltatt på noe slikt? Hva går dagene i, hva har jeg i vente?Anonymous poster hash: a8494...1cb Tiltaket går ut på ulike interessekartleggingstester for å se hvilke jobber som kan være aktuelle, skrive cv og søknad, intervjutrening og arbeidspraksis i ekstern bedrift. Dette tiltaket skjer som regel i en attføringsbedrift hvor du får veiledning av en Jobbkonsulent. Tiltaket varer vanligvis i 4 uker, men kan forlenges til 8 uker. Lykke til! Anonymous poster hash: 273ae...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå