sjonkelrolf Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Kvinner, hva tenker dere om det som står i denne artikkelen? 1
Gjest HeiHade Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Jeg er enig. Nytter ikke å sitte og vente på at alt skal falle i fanget på en heller. 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Bruker ikke nettdating så har ikke så mye formening der. Men i det virkelige liv mener jeg faktisk det beste er å la mannen stå for sjekking. Det er en dynamikk der som er der av en grunn. Har diskutert dette med flere jenter og de er enige i at det stort sett er slik at dersom han er interessert nok, kommer han bort. Jenter blir aldri avslått fordi ingen menn sier nei takk til sex, og de regner med at det er en mulighet dersom hun faktisk kommer bort. Anonymous poster hash: c4f82...b17 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Jeg har gjort det ganske ofte, men nå har jeg en pause fra nettdating. Jeg synes dessverre ikke det fungerer spesielt bra, men det har kanskje mest med at jeg ikke egentlig liker nettdating. I det virkelige liv synes jeg det fungerer enda dårligere Anonymous poster hash: cfcf8...7e5
Nettinettet Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Bruker ikke nettdating så har ikke så mye formening der. Men i det virkelige liv mener jeg faktisk det beste er å la mannen stå for sjekking. Det er en dynamikk der som er der av en grunn. Har diskutert dette med flere jenter og de er enige i at det stort sett er slik at dersom han er interessert nok, kommer han bort. Jenter blir aldri avslått fordi ingen menn sier nei takk til sex, og de regner med at det er en mulighet dersom hun faktisk kommer bort. Anonymous poster hash: c4f82...b17 Dette er den største feil oppfatningen som finnes der ute. Kvinner må lære seg å skape interesse og SÅ la mannen få vise initiativ. Hvis kvinner først ikke viser at de har noe å tilby eller skaper en connection ser ikke mannen poenget med å bruke energi på å "vinne" henne.Flørt og skap en dialog og så trekk deg unna og se om interessen er der til å bli mer kjent med deg. 6
Nettinettet Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Men jeg snakker om det virkelige liv. Nettdating er like krevende som å lete etter nåla i høystakken. Kom dere ut folkens, der kaster dere ikke bort tid og får kjent på kjemi og følelser med en gang! 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Dette er den største feil oppfatningen som finnes der ute. Kvinner må lære seg å skape interesse og SÅ la mannen få vise initiativ. Hvis kvinner først ikke viser at de har noe å tilby eller skaper en connection ser ikke mannen poenget med å bruke energi på å "vinne" henne. Flørt og skap en dialog og så trekk deg unna og se om interessen er der til å bli mer kjent med deg. Jeg har utvekslet disse tankene med både kvinner og menn og konklusjonen er alltid (blant attraktive menn som ikke er sjenerte) at det beste er å la ham ta initiativ og stå for sjekkingen. I motsatt tilfelle vet jeg om mange kvinner som har "vunnet" fyren men likevel har sine tvil, - som i "hvis jeg ikke tok initiativ, hadde han gjort det eller tok han bare imot grunnet få valgmuligheter?". Noen ganger er det faktisk tilfelle - menn vet at kvaliteten på kvinnene de dater er direkte proporsjonal med deres vilje og evne til å sjekke dem opp. Hvis hun sjekket deg opp, er det antakelig noe bedre for deg der ute. Mange kvinner blir også sett på som noe seksuelt aggressive om de sjekker opp menn på byen. Anonymous poster hash: c4f82...b17 1
Nettinettet Skrevet 3. april 2015 #8 Skrevet 3. april 2015 Jeg har utvekslet disse tankene med både kvinner og menn og konklusjonen er alltid (blant attraktive menn som ikke er sjenerte) at det beste er å la ham ta initiativ og stå for sjekkingen. I motsatt tilfelle vet jeg om mange kvinner som har "vunnet" fyren men likevel har sine tvil, - som i "hvis jeg ikke tok initiativ, hadde han gjort det eller tok han bare imot grunnet få valgmuligheter?". Noen ganger er det faktisk tilfelle - menn vet at kvaliteten på kvinnene de dater er direkte proporsjonal med deres vilje og evne til å sjekke dem opp. Hvis hun sjekket deg opp, er det antakelig noe bedre for deg der ute.Mange kvinner blir også sett på som noe seksuelt aggressive om de sjekker opp menn på byen. Anonymous poster hash: c4f82...b17 Det er forskjell på å være aktiv i proseesen og å stå for prosessen og det er DER mange misforstår. Å sjekke opp noen skal man ikke gjøre, men man skal være proaktiv og gi menn muligheten til å sjekke dem opp 3
Gjest Lille-pus Skrevet 3. april 2015 #9 Skrevet 3. april 2015 Jeg har utvekslet disse tankene med både kvinner og menn og konklusjonen er alltid (blant attraktive menn som ikke er sjenerte) at det beste er å la ham ta initiativ og stå for sjekkingen. I motsatt tilfelle vet jeg om mange kvinner som har "vunnet" fyren men likevel har sine tvil, - som i "hvis jeg ikke tok initiativ, hadde han gjort det eller tok han bare imot grunnet få valgmuligheter?". Noen ganger er det faktisk tilfelle - menn vet at kvaliteten på kvinnene de dater er direkte proporsjonal med deres vilje og evne til å sjekke dem opp. Hvis hun sjekket deg opp, er det antakelig noe bedre for deg der ute. Mange kvinner blir også sett på som noe seksuelt aggressive om de sjekker opp menn på byen. Anonymous poster hash: c4f82...b17 Det du sier her skyldes vel mest en usikkerhet hos disse kvinnene, - og ikke en motvilje hos nevnte menn. Det er selvsagt lett å sitte her og spørre hvorfor i alle dager dere kvinner forsøker å sjekke opp menn som gir dere usikkerhet og som ser på dere som seksuelt aggresive? 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #10 Skrevet 3. april 2015 Det er forskjell på å være aktiv i proseesen og å stå for prosessen og det er DER mange misforstår. Å sjekke opp noen skal man ikke gjøre, men man skal være proaktiv og gi menn muligheten til å sjekke dem opp Men dette er jo noe helt annet. Du siterte meg med at dette var en misforståelse. Jeg sa ingenting om at man ikke skal holde seg aktiv i prosessen. Anonymous poster hash: c4f82...b17
fullførsetningen Skrevet 3. april 2015 #11 Skrevet 3. april 2015 Oppdager man noe man liker, bør man prøve å få has på det, enten man er mann eller kvinne. Sånn, egentlig. Men det krever litt mot, da. 5
Nettinettet Skrevet 3. april 2015 #12 Skrevet 3. april 2015 Men dette er jo noe helt annet. Du siterte meg med at dette var en misforståelse. Jeg sa ingenting om at man ikke skal holde seg aktiv i prosessen. Anonymous poster hash: c4f82...b17 Du sier i ditt første innlegg:-Dersom han er interessert nok kommer han bort.Da tolket jeg det som at du mener kvinner egentlig bare skal stå å se fine ut, og derfor hadde jeg behov for å si litt om det Det viktigste for meg er at kvinner forstå at verdien deres ikke har utgangspunkt i hvordan de ser ut, men hvordan de oppfører seg. Det å være proaktiv i datingen handler om å snakke med menn de synes er attraktive, eller små flørte med blikk og smil. Å vise interesse er superviktig for at en mann skal tørre ta intiativ til videre kontakt.Men kan f,eks småsnakke med en fyr mens man bestiller noe å drikke og så ønske han en hyggelig kveld videre før man går tilbake til vennenene. Eller man kan dulte borti han når man går forbi og bare -oj beklager, gikk det bra?? og smile og gå videre.. Hvis man ser en gjeng gutter som koser seg og man ser en av dem alene ved baren kan man f.eks si -Ser ut som at dere har en fantastisk kveld ute i dag.For noen betyr dette at de gjør ting enkelt, men for meg er dette gode metoder for å gi menn en inngangsport til å ta kontakten videre. Hva som skjer etter det handler om hva slags følelser man skaper hos han etter det punktet. 2
Uredd Skrevet 3. april 2015 #13 Skrevet 3. april 2015 Jeg har utvekslet disse tankene med både kvinner og menn og konklusjonen er alltid (blant attraktive menn som ikke er sjenerte) at det beste er å la ham ta initiativ og stå for sjekkingen. I motsatt tilfelle vet jeg om mange kvinner som har "vunnet" fyren men likevel har sine tvil, - som i "hvis jeg ikke tok initiativ, hadde han gjort det eller tok han bare imot grunnet få valgmuligheter?". Noen ganger er det faktisk tilfelle - menn vet at kvaliteten på kvinnene de dater er direkte proporsjonal med deres vilje og evne til å sjekke dem opp. Hvis hun sjekket deg opp, er det antakelig noe bedre for deg der ute.Mange kvinner blir også sett på som noe seksuelt aggressive om de sjekker opp menn på byen. Anonymous poster hash: c4f82...b17 Atte hæ? Hva mener du egentlig her? Hvis jeg er tilstrekkelig interessert er mulig jeg legger en del innsats i sjekkingen, men jeg foretrekker absolutt at hun også signaliserer interesse slik at det er en lek for begge. 5
Nettinettet Skrevet 3. april 2015 #14 Skrevet 3. april 2015 Kvinner må slutte å tro de vet hvordan menn tenker, tenker jeg.. 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #15 Skrevet 3. april 2015 Som kvinne blir jeg bare avvist hvis jeg tar initiativ, så gjør ikke den feilen igjen. Anonymous poster hash: 8768c...302 1
Gjest Lille-pus Skrevet 3. april 2015 #16 Skrevet 3. april 2015 Som kvinne blir jeg bare avvist hvis jeg tar initiativ, så gjør ikke den feilen igjen. Anonymous poster hash: 8768c...302 Jeg tenker det kommer helt ann på hvordan du tar/viser initiativ. Ikke for å tråkke noen på tærne nå, men enkelt mener det er 'å vise initiativ' å kjøre hånden ned mellom bena på en kjekk og ukjent mann.... eller kaste seg om halsen på ham og forsøke å få tidenes tungekyss med 3,9 i promille... Resten av oss fanger kanskje blikket, smiler, utbringer en liten skål på avstand, nikker, eller slår av en liten prat mens vi venter ved bare eller stanser og sier kanskje "Hei" og smiler på vei tilbake til bordet vårt. 7
Nettinettet Skrevet 3. april 2015 #17 Skrevet 3. april 2015 Jeg tenker det kommer helt ann på hvordan du tar/viser initiativ. Ikke for å tråkke noen på tærne nå, men enkelt mener det er 'å vise initiativ' å kjøre hånden ned mellom bena på en kjekk og ukjent mann.... eller kaste seg om halsen på ham og forsøke å få tidenes tungekyss med 3,9 i promille... Resten av oss fanger kanskje blikket, smiler, utbringer en liten skål på avstand, nikker, eller slår av en liten prat mens vi venter ved bare eller stanser og sier kanskje "Hei" og smiler på vei tilbake til bordet vårt.Les dette damer!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #18 Skrevet 3. april 2015 Jeg har ingen problemer med å snakke med menn når jeg er ute. Men jeg er livredd for å virke interessert, for ikke faen om jeg vil bli sett på som en med alt for løs trusestrikk. Og jeg er ikke utfordrende på noe vis. Ikke klenger jeg, ikke stapper jeg nesa til mannfolka ned i kløfta heller. Jeg er bare meg og tuller og fjaser. Men blir det antydning til flørt, så går jeg. Jeg takler ikke de blikkene man får om man flørter. Anonymous poster hash: 5fcc1...ecd 1
Nettinettet Skrevet 3. april 2015 #19 Skrevet 3. april 2015 Jeg har ingen problemer med å snakke med menn når jeg er ute. Men jeg er livredd for å virke interessert, for ikke faen om jeg vil bli sett på som en med alt for løs trusestrikk. Og jeg er ikke utfordrende på noe vis. Ikke klenger jeg, ikke stapper jeg nesa til mannfolka ned i kløfta heller. Jeg er bare meg og tuller og fjaser. Men blir det antydning til flørt, så går jeg. Jeg takler ikke de blikkene man får om man flørter.Anonymous poster hash: 5fcc1...ecd Kanskje du skal tulle og fjase litt mindre, men heller ha en litt mer seriøs fremtoning. Da vil de kanskje ta deg mer seriøst også 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #20 Skrevet 3. april 2015 Kvinner må slutte å tro de vet hvordan menn tenker, tenker jeg.. Kan du slutte å dra alle kvinner under en kam?Anonymous poster hash: 1285a...a64 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå