AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Vi har planer om å gifte oss i mexico på sparket på hotellet. Men kan man gjøre det å ordne papirene hjemme etterpå? Noen som vet om dette? Anonymous poster hash: f1b7d...072
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Ts Man kan vel ha selve sermonien der nede? Å ordne det praktiske hjemme etterpå hvis ikke det blir sendt attest til norge etterpå som godkjennes?Anonymous poster hash: f1b7d...072
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 (endret) Hva med å kontakte den norske ambassaden i Mexico (antar de har det der?) Eventuelt å kontakte Mexico sin ambassade i Norge? Begge disse stedene bør jo ha åpent i morgen. (Det er det beste jeg kan komme på nå. Jeg tenker at disse stedene bør ha informasjon om slikt.) Lykke til med brylluppet, forresten! Endret 3. april 2015 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Det går ikke an å gifte seg på sparket, nettopp pga dokumenter som skal signeres og godkjennes før ekteskap osv. Dere kan ha en seremoni selvfølgelig, men dere er ikke mer gift enn før dere dro Kan dere ikke signere alt i forveien hvis dere uansett nå vet at dere vil gifte dere "på sparket"? Er jo ikke på sparket dersom dere allerede har bestemt det nå..Anonymous poster hash: 44ec8...e9c 1
Boudicca Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 (endret) Den norske ambassaden for Mellom-Amerika ligger i Guatemala om jeg husker riktig. Har vært der og mener å huske at de dekte hele Mellom-Amerika Edit: ser nå at Mexico har egen norsk ambassade Endret 4. april 2015 av Boudicca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå