AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg har prøvd å være positiv lenge og tenke at dette ordner seg, men jeg må vel begynne å innse at dette er vanskelig. De finner mellom 1-5 celler hver gang på prøvene, mannen er lei av å ta prøver hele tiden.. Så er det dette med donor da som kanskje er eneste valg. Jeg syns det er vanskelig og er redd det blir bare mitt barn på en måte, at det blir et "stebarn" for mannen. Han har unger fra før som jeg er stemor til..Jeg vil ikke at noen skal vite dette, men han respekterer ikke dette og vil fortelle sannheten.. Hva skal jeg si til mine foreldre ? Vi bor i ei lita bygd og jeg er livredd for reaksjonene.. Men han respekterer ikke mine meninger, så da blir det nok ikke donor... Forholdet henger i en tynn tråd... vi bare krangler og kan ikke engang komme fram til enighet om donor. Anonymous poster hash: 564db...00a
Harlekin Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Men du respekterer jo heller ikke hans meninger? Hans ønske om å fortelle sannheten, er like legitimt som ditt ønske om å holde det hemmelig. Jeg synes egentlig det står respekt av mannen din som vil være oppriktig - særlig siden det er han som er årsaken til at dere ikke kan få barn sammen. Hvorfor ønsker du å holde det hemmelig, egentlig? Det er helt sikkert noen som kommer til å reagere, men du kan ikke leve livet ditt basert på andres meninger. Det som er viktig, er hva du og mannen mener og hvordan dere har det sammen. Er du villig til å la være å få barn fordi du er redd for hva andre kommer til å synes? 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Men om han har barn fra før, så er han vel i stand til å få egne barn? Anonymous poster hash: fee49...32d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Barnet har jo uansett krav på å vite det når det blir 18.Anonymous poster hash: 54d1a...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå