Gå til innhold

HVorfor i alle dager kontakter han meg igjen NÅ?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Det har seg slik at jeg har likt en gutt i godt over ETT år uten at vi har kommet så langt. Han studerer i England, så blir litt vanskelig. Sist gang prøvde vi å få til noe, men virket som om han fikk litt kalde føtter selvom han sa at han ville treffe meg - men det ble jo ikke noe av.

Nå, flere måneder senere, kontakter han meg igjen (han er hjemme) og spør hvordan det går.. Han ditcha meg jo ganske så heftig sist gang, så hva gjør jeg?

Har dere opplevd at en dere har hatt litt noe på gang med, plutselig tar kontakt etter såppass lang tid? HVORFOR gjør de det?

Jeg er så svak for denne umodne gutten på 21 år, og hadde klart omsider å komme meg videre… Hislen frustrert og såret jente

Anonymous poster hash: f5fff...803
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han er hjemme og tidligere var ting umulig pga. avstand

Fordi han var interessert i noen andre tidligere og det har falt igjennom

Fordi han vet du er interessert og er mulig for en hookup

Dersom du vet han er umoden og uansett studerer utenlands hadde jeg bare ignorert det.

Anonymous poster hash: e87f7...b3f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han er hjemme og tidligere var ting umulig pga. avstand

Fordi han var interessert i noen andre tidligere og det har falt igjennom

Fordi han vet du er interessert og er mulig for en hookup

Dersom du vet han er umoden og uansett studerer utenlands hadde jeg bare ignorert det.

Jeg har bare lyst å be han dra til helvete måten han såret meg på, svarte kort på smser osv. JEg har vært MEGET tålmodig med han… ventet på han i mndsvis. Vi har heldigvis ikke hatt sex. Jeg er fortsatt ganske svak for ham, og har egentlig lyst til å se han, men samtidig be han dra til helvete.. litt rådvill.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært veldig skeptisk til hans bakenforliggende grunner til denne nye kontakten.

Du bør holde på buksene og ikke la han smiske seg vei nedi dem, for å si det sånn :) Vent til du ser hva hans sanne jeg er.

Anonymous poster hash: 3bb0a...454
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare lyst å be han dra til helvete måten han såret meg på, svarte kort på smser osv. JEg har vært MEGET tålmodig med han… ventet på han i mndsvis. Vi har heldigvis ikke hatt sex. Jeg er fortsatt ganske svak for ham, og har egentlig lyst til å se han, men samtidig be han dra til helvete.. litt rådvill.

Har han konkret gjort noe galt?

Slik du legger frem situasjonen virker det mer som du simpelthen var mer interessert enn ham. Det er tullete å "vente i månedsvis", da går man bare videre. Iom. at han studerer utenlands er et reellt forhold umulig uansett, så han har vel sett på dette som potensielt noe mer casual.

Det å be ham dra til helvete virker veldig umodent og det blir bare mer tydelig hvor svak du fortsatt er for ham. Det mest effektive er å droppe å svare, da forstår han at det ikke er noe å hente der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han konkret gjort noe galt?

Slik du legger frem situasjonen virker det mer som du simpelthen var mer interessert enn ham. Det er tullete å "vente i månedsvis", da går man bare videre. Iom. at han studerer utenlands er et reellt forhold umulig uansett, så han har vel sett på dette som potensielt noe mer casual.

Det å be ham dra til helvete virker veldig umodent og det blir bare mer tydelig hvor svak du fortsatt er for ham. Det mest effektive er å droppe å svare, da forstår han at det ikke er noe å hente der.

Skjønner det, men samtidig liker jeg han fremdeles, og aner ikke hva jeg skal gjøre… synes det blir for lett for han hvis jeg gir etter med en gang. Han kan jo ikke komme og gå som han vil..

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere opplevd at fyren plutselig kontakter dere igjen+ Hva skjedde med dere?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men da var de som regel kun interessert i hookup...

Dropp det. Han såret deg, du vil ikke gå i samme "fella" igjen. Ikke skriv noen bitter melding. Gjør som han, svar kort og kjølig.

Anonymous poster hash: 8b86c...0c4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, been there - jeg sa ingenting og ignorerte alle meldinger, han tok hintet og kontaktet meg ikke mer.

Ikke sløs meldinger, tid og energi på han.

Anonymous poster hash: 8eac7...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...